  • 1. Data: 2004-01-26 16:59:36
    Temat: Gazeta Wyborcza - mBank wprowadza opłaty
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1885374.ht
    ml
    pozdrav
    Arguss

  • 2. Data: 2004-01-26 18:57:27
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza - mBank wprowadza opłaty
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Arguss <a...@w...pl> wrote:
    > http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1885374.ht
    ml

    Ech, pismaki... :/

    "(...) Choć tak naprawdę mBank z modelem "wszystko za darmo" skończył już w
    ub.r. wprowadzając opłaty m.in. za polecenie przelewu (...)" - chyba nie
    wiedzą za bardzo o czym piszą.
    I jeszcze tekst o wypłatach "zagranicą" - jak dziennikarz robi błędy, to od
    razu mi się robi trochę tego...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 3. Data: 2004-01-26 19:18:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Cytaty:

    :w ciągu trzech lat istnienia mBank przyciągnął 557 tys. klientów,
    :którzy zdeponowali w nim 2,5 mld zł

    :Dotychczas na mBank i drugi projekt detaliczny Multibanku, BRE wydał
    :ponad 50 mln zł.

    Załóżmy, że przyrost nie był liniowy i średnio mieli przez te trzy
    lata 1mld depozytów.

    Nie byli w stanie zarobić nawet 1,7% od kapitału?!

    A przecież podane koszty dotyczą mBanku i Multi, a depozyty tylko
    mBanku! Więc i te 1 2/3% są naciągane.

    Hmmm, czy ze mnie czytelnik czy z nich bankowcy - jak z koziej trąby
    puzon? :-)))
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-01-27 08:11:16
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisała:

> [...]
    > mBanku! Więc i te 1 2/3% są naciągane.
    >
    > Hmmm, czy ze mnie czytelnik czy z nich bankowcy - jak z koziej trąby

    Z Ciebie czytelnik ;-)
    Chyba nie myślisz, że te 50 mln to jest koszt działania tych banków od
    początku ich istnienia. To jest kwota którą musiało dołożyć BRE do
    przychodów banków

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc