  • 1. Data: 2009-11-03 20:22:45
    Temat: Galantas
    Od: fatso <f...@n...com>

    czy ktos kupil ta kopalnie zlota tak przeze mnie zachwalana wyzej?
    Jesli tak to teraz mnie przeklina bo jej akcje spadly o polowe.
    No ale skoro Irlandczycy produkuja zloto w mojej kopalni kosztem co jedynie
    $280 za uncje to cudow nie ma. Akcje musza sie ruszyc i to zapewne juz
    jutro.
    Juz dzisiaj drgnely a wkrotce sie potroja. Tak ze kupujcie ludziska bo
    ja tam mam
    caly 1 promil tej kopalni i chce na was zarobic.
    Przypomne:
    LSE: GAL
    Plus: GAL.GB
    Toronto 2nd tier Tsx: GAL, najlepiej chyba kupowac u Kanadyjczykow.

    fatso

    aha, cena zlota zwariowala gdy ja te slowa pisze: +$25, juz powyzej $1070

  • 2. Data: 2009-11-03 20:38:25
    Temat: Re: Galantas
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    >

    > fatso
    >
    > aha, cena zlota zwariowala gdy ja te slowa pisze: +$25, juz powyzej $1070

    no, spierdolilo sie z 6,51 pena (jak zachwalales) na 3,38 pena teraz (przy
    zlocie w kosmosie).
    Cos tam jest nie tak, skoro taki brak korelacji z kruszcem....

    george

  • 3. Data: 2009-11-03 20:44:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > zlocie w kosmosie).
    > Cos tam jest nie tak, skoro taki brak korelacji z kruszcem....

    osobiście nie kupowałem bo wyglądało jak mniej wiecej tak...
    http://www.youtube.com/watch?v=e2BASlIgjTk&feature=r
    elated

  • 4. Data: 2009-11-03 22:04:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

    > osobiście nie kupowałem bo wyglądało jak mniej wiecej tak...
    > http://www.youtube.com/watch?v=e2BASlIgjTk&feature=r
    elated

    Faktycznie cholerna frustracja bo ja kupowalem po cenie max ale jak wyzej:
    jesli nadal koszta produkcji sa tak niskie to musi sie to okazac w wynikach.
    Niedlugo beda podane roczne wyniki, jak mysle ale ja dokupie juz jutro.

  • 5. Data: 2009-11-04 10:59:43
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > wynikach.
    > Niedlugo beda podane roczne wyniki, jak mysle ale ja dokupie juz jutro.

    PoG $1094 w tej chwili, moze przebic $1100 po poludniu, gdy sie USA
    otworzy.
    ale Galantas stoicko stoi w miejscu, mimo ze dokupilem 45K po 3.374p
    Mysle ,ze jak podskoczy to potrojnie- zostanie mistrzem atletycznym w
    trojskoku.
    Kupowac -w Toronto najtaniej!