  • Data: 2003-10-17 19:37:14
    Temat: Re: GTFI OS
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No SEB2 to ja caly czas mam ;)

    Ale tak jak pisalem wczesniej, SEB2 nie mozna porownywac ze standardowymi
    (ze sie tak wyraze) funduszami obligacyjnymi. Z nimi mozna SEB5 i on juz
    raczej zblizone ma wyniki :). SEB2 to glownie 52 tygodniowe bony skarbowe, a
    tu wahania sa mniejsze, niz w 10 latkach, ktorymi napakowany jest GTFI.

    > Ale co do roznic - to tam gadanie - co to jest +/- 1-2% :)
    > CAIB FIO Obligacji tez ma podobne wyniki jak GTFI (znaczy do d....)
    >
    > P.S. A mnie sie udalo wycofac z citiakcji i SEB3 po wczorajszych
    > (najwzszych) cenach :) Ech to centrum oszczedzania w Multi ;)

    A ja sobie zupelnie swiadomie siedze w SEB3 nadal - wierze, ze wtorek -
    sroda znow atakujemy 1720.
    A moze sie myle ;) Moze bedzie juz przebite :))))

    MAd Hat
    ter