  • Data: 2003-10-17 19:31:42
    Temat: Re: GTFI OS
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to wycena z wczoraj , dzis poszly obligacje do góry

    ale to i tak nie uratuje zenujacych wynikow GTFI...

    > czesc...
    >
    > Hmmm straciłeś 1,50zł toż to majątek co ty teraz zrobisz.

    Hmmm... a skad wiesz ile ja mam tych jednosteczek jeszcze... Zapewniam Cie
    ze o 1,50, by mnie dupa nie bolala. Dupa zaczyna mnie bolec jak trace
    setki...
    A jak pomysle ile by te pieniadze zainwestowane w innym miejscu przez te pol
    miesiaca zarobily, to juz w ogole siedziec nie moge :)

    > Na przyszłość
    > zastanów się dobrze zanim zagrasz na giełdzie ;)

    Jestem dobrze zastanowiony ;) Ale chcialem dac chlopakom (i Marlenie) z GTFI
    jeszcze kawalek szansy... Zmarnowali...
    I mysle ze przy takich wynikach to nawet ta piekna Alfa nie pomoze..

    MAd Hat
    ter