  • 1. Data: 2013-02-11 09:34:08
    Temat: GOL [5 - 5,5]
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    GOL wystawił oferte na dziś - lokata 5m :

    od 1000,00 PLN
    do 10 000,00 PLN5,00%
    od 10 000,01 PLN
    do 25 000,00 PLN5,10%
    od 25 000,01 PLN
    do 50 000,00 PLN5,20%
    od 50 000,01 PLN
    do 75 000,00 PLN5,30%
    od 75 000,01 PLN
    do 100 000,00 PLN5,40%
    od 100 000,01 PLN5,50%

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-11 14:54:48
    Temat: Re: GOL [5 - 5,5]
    Od: Fredzia <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 09:34:08 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > GOL wystawił oferte na dziś - lokata 5m :
    >

    > od 1000,00 PLN
    >
    > do 10 000,00 PLN5,00%
    >
    > od 10 000,01 PLN
    >
    > do 25 000,00 PLN5,10%
    >
    > od 25 000,01 PLN
    >
    > do 50 000,00 PLN5,20%
    >
    > od 50 000,01 PLN
    >
    > do 75 000,00 PLN5,30%
    >
    > od 75 000,01 PLN
    >
    > do 100 000,00 PLN5,40%
    >
    > od 100 000,01 PLN5,50%
    >

    > Pozdrawiam

    Właśnie sprawdziłem. Bez znaczenia jaką kwotę się wpisze we wniosku zawsze wyskakuje
    5% i przewidywane odsetki liczone są od 5%.
    Czy GOL dopiero po wpłaceniu kasy ustawia oprocentowanie zgodne z kartą produktu?
    Mia ktoś doświadczenie z tego rodzaju lokatami?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-02-11 19:03:14
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    > wyskakuje 5% i przewidywane odsetki liczone są od 5%.
    > Czy GOL dopiero po wpłaceniu kasy ustawia oprocentowanie zgodne z kartą

    Zapewne tak. Tzn. nie wiem jak z tą konkretną lokatą, ale swego czasu
    zakładałem lokaty z lepszym % dla nowych środków. Zakładały się one
    jako "zwykłe", a "lepsze" stawały się po jakimś czasie.

  • 4. Data: 2013-02-11 21:51:11
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Fredzia" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > produktu?
    > Mia ktoś doświadczenie z tego rodzaju lokatami?

    nie do końca, przy wypełnianiu wniosku zawsze podaje 5%, ale jak wniosek już
    złożysz, to po jakichś 10-15 minutach jak ichni system to przemieli, pojawia
    się prawidłowe oprocentowanie, wystarczy na chwile wejść w inna zakladkę i
    wrócic, odświeżając strone. przetrenowałem to i działa. nie ma więc obaw,
    5,5% jest jak najbardziej w zasięgu na 5 m-cy.

  • 5. Data: 2013-02-11 22:45:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zakladkę i wrócic, odświeżając strone. przetrenowałem to i działa. nie
    > ma więc obaw, 5,5% jest jak najbardziej w zasięgu na 5 m-cy.

    na GO oprocentowanie na początku jest 5%, ale na OO od razu pokazuje się
    właściwe

    ps
    czy jak zaznaczyłem, że lokatę opłacę z innego banku a zrobię przelew
    wewn. to zostanie on zaakceptowany?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-02-11 23:25:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-11 22:45, RobertS pisze:
    > ps
    > czy jak zaznaczyłem, że lokatę opłacę z innego banku a zrobię przelew
    > wewn. to zostanie on zaakceptowany?

    IMO - tak, ale dla spokojnego snu
    przecież możesz zrobić ping-ponga,
    w 1 dzień się spokojnie wyrobisz ;)