  • Data: 2003-04-24 07:56:10
    Temat: Re: GE BM obniza %...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "max" <m...@o...wsc.com.pl> wrote in message
    news:slrnbaf5fa.rds.max@ogryzek.wsc.pl...
    > witam,
    > jakim cudem 5.8 ??? w euro ???
    > bralem w styczniu 2002 i teraz mam 7.2 % w euro,
    > krew mnie zalewa i nie wiem dokad uciec...

    ja brałem w sierpniu 2002 i podstawowe było o ile pamiętam 7,9 % ,a ja w
    promocji miałem obniżone o 1,4% do 6,5%

    później PSP spadła do 7,4% , a teraz do 7,2% - ja mam nadal pomniejszone o
    1,4% czyli 5,8%

    z tego co wiem, możesz wybrać opcję ustalania oprocentowania nie o PSP ale o
    LIBOR - może będziesz miał taniej

    niestety to właśnie jest to o czym pisze tensor , czyli ustalanie
    oprocentowania przez zarząd

    ja widząc 6,5% wiedziałem, że nie ma już zbyt dużego pola do obniżek i
    świadomie wziąłem u nich kredyt, biorąc pod uwagę, że nawet jak nie obniża
    już nigdy oprocentowania to będzie to i tak dla mnie korzystne przez
    pierwsze trzy lata

    --
    pozdrawiam
    plusz