  • 1. Data: 2007-10-14 13:57:36
    Temat: Funty - przewidywania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Mam troche funtów do sprzedania. W zwiazku z tym, ze kurs wyglada tak:
    http://fundi.pl/index.php?action=currencygraph&id=GB
    zastanawiam sie czy sprzedawac czem predzej, czy tez poczekac, bo za chwile
    kurs powinien sie odwrócic?

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 2. Data: 2007-10-14 16:06:17
    Temat: Re: Funty - przewidywania
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Budzik napisał(a):
    > zastanawiam sie czy sprzedawac czem predzej, czy tez poczekac, bo za chwile
    > kurs powinien sie odwrócic?

    A kto to moze wiedziec ? :) Jestesmy przed wyborami. Wszystko jest mozliwe.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-10-14 18:12:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A kto to moze wiedziec ? :) Jestesmy przed wyborami. Wszystko jest
    > mozliwe.

    Myslałem ze jakies trendy sa choc troche przewidywalne.

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

  • 4. Data: 2007-10-14 18:18:06
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 18:12:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Myslałem ze jakies trendy sa choc troche przewidywalne.

    Są. Albo kurs zacznie rosnąć, albo spadać ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2007-10-14 18:18:35
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    wiadomości news:14102007.65830C05@budzik61.poznan.pl...

    > Myslałem ze jakies trendy sa choc troche przewidywalne.

    Troche są. Bardziej prawdopodobne jest, że będzie dalej spadał niż że
    odbije. Ale to "bardziej" to jest bliższe 55:45 niż 90:10...

    marekz