  • 1. Data: 2007-10-14 11:02:49
    Temat: awarie terminali
    Od: Ra <w@stopce>

    czy ostatnią są jakieś problemy z akceptacją kart ?
    Kiedy nie pójdę do alberta to akurat im system nie działa, raz kasjerka
    drżącą dłonią przyjeła moją kk i zadziało. Innym razem w piotr i paweł
    też terminal nie działał i musiałem leciec do bankomatu i płacic extra
    prowizję

  • 2. Data: 2007-10-14 14:17:28
    Temat: Re: awarie terminali
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Ra" news:4711f046$0$30114$f69f905@mamut2.aster.pl

    > czy ostatnią są jakieś problemy z akceptacją kart ?
    > Kiedy nie pójdę do alberta to akurat im system nie działa, raz kasjerka
    > drżącą dłonią przyjeła moją kk i zadziało.

    Nie wiem jak w przypadku sklepów Piotr i Paweł ale w Albercie bardzo często
    zdarzało mi się, że przy kasie musiałem płacić gotówką a nie kartą - system
    Cardpointu miał czkawkę i nie przyjmował płatności.
    Terminale Polcard i eService działały natomiast bez najmniejszego problemu.

  • 3. Data: 2007-10-15 06:48:14
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Ra napisał(a):
> [...]
    > drżącą dłonią przyjeła moją kk i zadziało. Innym razem w piotr i paweł
    > też terminal nie działał i musiałem leciec do bankomatu i płacic extra

    W weekend była awaria w Inteligo i w ING.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl