  • 1. Data: 2003-06-05 10:31:38
    Temat: Fundusze padną?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1513768.html

    A to wszystko dlatego, że Kołodko szuka kasy na składkę dla Brukseli.
    Zastanówcie się głęboko, zanim postawicie krzyżyk przy TAK !!!

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-05 10:46:34
    Temat: Re: Fundusze padną?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "BaLab" <b...@p...com>. Rzuciłem więc wszystko i
    czytam:

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1513768.html
    >
    > A to wszystko dlatego, że Kołodko szuka kasy na składkę dla Brukseli.
    > Zastanówcie się głęboko, zanim postawicie krzyżyk przy TAK !!!

    Jest proste rozwiązanie - trzeba postawić krzyżyk na Kołodce

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-06-05 10:51:08
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik BaLab napisał:
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1513768.html
    >
    > A to wszystko dlatego, że Kołodko szuka kasy na składkę dla Brukseli.
    > Zastanówcie się głęboko, zanim postawicie krzyżyk przy TAK !!!

    A co, myslisz ze jak przerzniemy referendum, to Kolodke szlag trafi?
    Sadze, ze predzej go trafi, jak mu Unia zacznie patrzec na rece.

    Wiem ze agitacja odbywa sie wszedzie, ale proponuje mimo wszystko nie
    robic jej tutaj. Gdzies musi byc troche spokoju. ;-)))

    Bartek

  • 4. Data: 2003-06-05 10:54:54
    Temat: Re: Fundusze padnš?
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj gornik,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (12:46:34) można przeczytać:

    g> Jest proste rozwiązanie - trzeba postawić krzyżyk na Kołodce

    A masz jakis pomysl jak to sprawnie przeprowadzic? Bo ja bym bardzo
    chetnie go zamienil, byle nie na nikogo z SamejBrony.

    Pzdr
    Konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I trust the goverment?"

  • 5. Data: 2003-06-05 11:09:18
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się k...@g...pl (Konlin). Rzuciłem więc wszystko i
    czytam:

    > g> Jest proste rozwiązanie - trzeba postawić krzyżyk na Kołodce
    > A masz jakis pomysl jak to sprawnie przeprowadzic? Bo ja bym bardzo
    > chetnie go zamienil, byle nie na nikogo z SamejBrony.
    Snajper ?

  • 6. Data: 2003-06-05 11:10:27
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    5 Jun 2003 12:54:54 +0200 k...@g...pl (Konlin) wrote:

    > g> Jest proste rozwi?zanie - trzeba postawi? krzy?yk na Ko?odce
    >
    > A masz jakis pomysl jak to sprawnie przeprowadzic? Bo ja bym bardzo
    > chetnie go zamienil, byle nie na nikogo z SamejBrony.

    Jest taki prosty pomysl, aby go mlotkiem zabic :-)

  • 7. Data: 2003-06-05 12:05:25
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > A co, myslisz ze jak przerzniemy referendum, to Kolodke szlag
    > trafi? Sadze, ze predzej go trafi, jak mu Unia zacznie patrzec
    > na rece.

    Predzej nasz szlag trafi jak w skutek niekompetencji wykorzystamy
    paredziesiat procent funduszy pomoco-strukturalnych zamiast jak
    to rzad zaklada 100% i na skutek tego "doplacajac" do UE zamiast
    uzyskiwac stamtad pomoc. Dodam od siebie ze Hipszanii w ktorej
    nie ma takiego b..alaganu wykorzystuja w porywach do 70%.

    > Wiem ze agitacja odbywa sie wszedzie, ale proponuje mimo
    > wszystko nie robic jej tutaj. Gdzies musi byc troche spokoju.
    > ;-)))

    Totez bylbym wysoce zobowiazany gdybys nie agitowal "na TAK".
    Jak juz musisz, to agituj by ktos w ogole wzial udzial w tej
    imprezie udzial.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 8. Data: 2003-06-05 12:45:08
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Maciej "AbrahaM" Piotrowski napisał:

> [...]
    [ciach]

    > Totez bylbym wysoce zobowiazany gdybys nie agitowal "na TAK".
    > Jak juz musisz, to agituj by ktos w ogole wzial udzial w tej
    > imprezie udzial.

    Nie zauwazylem, bym agitowal. Zastanawialem sie tylko nad losem Kolodki
    w zaleznosci od wynikow referendum. Poza tym jesli juz agitowalem (niech
    Ci bedzie), to trudno powiedziec, w ktora strone. Dla kogos, kto lubi
    kolodke agitowalem na nie, dla kogos kto nie lubi na tak. ;-)))))

    Ludzie!!! Idzcie na referendum jakkolwiek mielibyscie glosowac. I tutaj
    proponuje EOT.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-06-05 13:29:57
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    > Ludzie!!! Idzcie na referendum jakkolwiek mielibyscie glosowac.
    > I tutaj proponuje EOT.

    I pod tym sie w pelni podpisuje. Z mojej strony takze EOT.

  • 10. Data: 2003-06-05 14:01:55
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Uz.ytkownik Szymon Marjanski napisa?:

    > Jest taki prosty pomysl, aby go mlotkiem zabic :-)

    Wsrod grupowiczow najmodniejszy ostatnio byl toporek...