  • Data: 2021-05-14 21:43:47
    Temat: Re: Frankowicze 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 10:24:11 +0200, _Master_ wrote:
    > W dniu wtorek-11-maja-2021 o 12:55, J.F pisze:

    w temacie "95% przegranych spraw frankowych"

    > Oglądam tvn. Mecenas reprezentujący banksterkę NIE ZAPRZECZYŁ a był o to
    > przez redaktorka DOKŁADNIE ZAPYTANY ;-)
    > Tą niewygodną informację przykrywał ciągle opłatą za bezumowne
    > korzystanie z "franków" ;-)
    > Nie wiem w jakim matrixie żyjesz ale orzecznictwo się zmieniło.
    > Obudź się. Proponuj ugody póki jeszcze możesz coś wskórać ;-)

    https://www.parkiet.com/Ludzie-rynku/305109928-Zbign
    iew-Jagiello-PKO-BP-startuje-z-ugodami-dla-frankowic
    zow.html

    "do końca czerwca, skierujemy propozycje ugody do klientów toczących
    spór z bankiem w Sądzie Okręgowym w Warszawie. To blisko 2,5 tys.
    spraw (bank ma ich łącznie 6,9 tys. - red.). "

    I takie wykresy - liczba spraw
    https://www.parkiet.com/Banki/305149990-Frankowe-ugo
    dy-PKO-BP-moga-stanac-pod-znakiem-zapytania.html

    Na moj gust, to 95% spraw jeszcz sie nie zakonczyla :-(
    Albo i 99% spraw.

    No - jest moze i te 95%
    https://www.parkiet.com/Banki/309079933-Ktore-banki-
    najczesciej-ulegaja-frankowiczom.html

    tu pisza o 85% wygranych, przez pol roku moglo sie podniesc ... ale
    ... to ciagle jest niewielki procent wszystkich spraw.
    Aczkolwiek moze budzic strach w bankach - bo niby czemu kolejne
    mialyby byc inne.
    No i mozliwe, ze banki apeluja.

    Ale jak widac teraz sytuacja zrobila kolejna wolte, jesli bank moze
    sie domagac odsetek. Nie zbiednieje :-(

    A widac tam tez ciekawostke:
    Millenium i mBank mialy tylko kredyty indeksowane.
    Santander glownie indeksowane.
    Zas PKO BP - glownie denominowane.

    % przegranych spraw jakby podobny, ale ciekaw jestem co w przypadku
    kredytu denominowanego: klient musi zwrocic kwote CHF wymieniona w
    umowie, czy tylko wyplacone zlotowki?

    Kiedys tam Millenium sie chwalil, ze on on od poczatku dopuszczal
    splate w walucie - czyzby nie pomoglo?

    J.