  • Data: 2021-05-12 11:03:46
    Temat: Re: Frankowicze 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 10:24:11 +0200, _Master_ wrote:

    > Oglądam tvn. Mecenas reprezentujący banksterkę NIE ZAPRZECZYŁ a był o to
    > przez redaktorka DOKŁADNIE ZAPYTANY ;-)

    Takie jakies kiepskie zrodlo informacji.

    > Tą niewygodną informację przykrywał ciągle opłatą za bezumowne
    > korzystanie z "franków" ;-)

    No coz, jakos musi zniechecic ludzi do zakladania spraw.

    Ale ciagle nie wiesz, czy to nie bylo np 18 spraw na nowych
    podstawach, z ktorych tylko 1 bank wygral ... i wszystkie w apelacji
    :-)

    > Nie wiem w jakim matrixie żyjesz ale orzecznictwo się zmieniło.
    > Obudź się. Proponuj ugody póki jeszcze możesz coś wskórać ;-)

    Ale jako bank czy jako klient mam proponowac?

    Banki chyba do niedawna propozyje ugod odrzucaly, teraz pewnie
    usztywnia stanowisko, skoro moga sie domagac odsetek za kapital.
    Za to byc moze same beda proponowac ugody, tylko na korzystnych dla
    siebie warunkach ... no moze "niezbyt szkodliwych"

    Rewolucja bedzie, jak SN stanie po stronie klientow, lub jak ktos
    spyta TSUE jeszcze raz, i ten zmieni zdanie ...

    J.