eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury? › Re: Fortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury?
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis, e-pakiet i KK - zamykanie rachunków. Jakie procedury?
    Date: Sat, 8 May 2010 02:33:48 -0700 (PDT)

    On 8 Maj, 11:00, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > PS - maile z przypomnieniem spłaty 0,00 też przychodzą :-)
    > raz (jak miałem jeszcze e-planet) zadysponowałem spłatę z ROR-a
    > o dziwo przeszło z kwotą 0 ale jak nadszedł ten dzień to system
    > odmówił realizacji dyspozycji którą przyjął - wysłał SMS-a
    > i pobrał za to opłatę, którą po reklamacji grzecznie zwrócili
    > - pewnie mają ten wałek do dziś :-)

    Miales token w Fortisie? ;)
    Moje konto zostalo zamkniete po wyslaniu wiadomosci poczta wewnetrzna.
    Tzn. na pewno dostep internetowy zostal zablokowany, bo czy rachunek
    zamkniety to pewnosci nie mam... ale Fortis twierdzi, ze tak jest to
    nie mam podstaw zeby w to nie wierzyc... Szkoda tego banku, chociaz na
    Nordee tez nie mam co narzekac...

    MK