  • Data: 2003-01-22 11:01:41
    Temat: Re: [Fortis e-pakiet] Quasi wyciag ?
    Od: "Glenn" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bankowy Akt Desperacji (zgodny z prawem bankowym) ;)

    Tia? To jeszcze powiem, że dostęp przez net dalej mi "hula" i podejrzewam,
    że jakbym coś przelała na to konto, to mogłabym się nim jeszcze pobawić.
    Ciekawe, czy dałoby się aktywować tę przysłaną kartę? Też podejrzewam, że
    tak. Może namówię po południu pełnomocnika do testów ;)
    Na razie nic im nie będę zgłaszać - zobaczymy co mi jeszcze przyślą. Może VC
    ;) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn