  • Data: 2003-01-22 14:04:14
    Temat: Re: [Fortis e-pakiet] Quasi wyciag ?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałam powiedzieć dokładnie to co powiedziałam ;)

    > Karta została w y s ł a n a  po okresie wypowiedzenia (łopatologicznie: data
    > na stemplu jest datą późniejszą niż data upływu okresu wypowiedzenia.)

    > Nie, nie trzeba osobno.

    Ale Bank wznowienia realizuje trochę wczesniej. Najczęstszą praktyka jest że
    kartę nalezy wypowiedzieć 1 lub2 miesiąc(-e) przed datą końca ważności
    posiadanej karty i tak jeśli karta jest wazna do 31/12/2002 to produkowana jest
    np. w listopadzie abyś w grudniu ją dostała bez niepotrzebnego przestoju.
    Dlatego wydaje mi się że jeżeli wznowienia są płatne to obciążą cie jeszcze za
    to wznowienie.

    Tomasz