  • 1. Data: 2002-07-23 17:10:22
    Temat: Fortis Bank i konto
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Witam,

    Chcę założyć konto w Fortis Bank. Jak oceniacie ten bank i system dostępu
    przez Internet.

    Dziekuję za wszekie sugestie.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-07-23 17:18:17
    Temat: Re: Fortis Bank i konto
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chcę założyć konto w Fortis Bank. Jak oceniacie ten bank i system dostępu
    > przez Internet.

    Hmm - ja mam tam ePakiet - czyli taka najubozsza wersje ;)

    Zalezy co chcesz otworzyc - ale jesli pakiet Srebrny lub Zloty wyglada
    calkiem ladnie - VC charge bez prowizji + darmo ubezpieczenie itp - ale to
    wszystko sobie na stronach przeczytasz.

    Pl@neta jest b. ok. Certyfikat masz na dyskietce.
    Wyglada ladnie - mozesz sie komunikaowac z bankiem za pomoca poczty
    wewnetrznej - to samo ze skladaniem wnioskow o limit + karty. szystko chodzi
    dosc szybko - wada - maja skrocona historie operacji na rachunku.
    Aee ogolnie - mozna z cala pewnoscia polecic - system jest ok.

    Co do ePakietu - mieli dawac a nie daja VC :( (i pewnie nie beda dawac)

  • 3. Data: 2002-07-23 17:35:37
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    AMRA wrote:
    > Wyglada ladnie - mozesz sie komunikaowac z bankiem za pomoca poczty
    > wewnetrznej - to samo ze skladaniem wnioskow o limit + karty.

    Wada: Te wnioski obsługuje ODDZIAŁ. Więc szukaj dobrego Oddziału. Ja
    polecam justynkowe FOKI w Katowicach na pl. Miarki :-)

    Zdecydowanie nie polecam Oddziału w Łodzi na Żeromskiego. Leseria,
    tumiwisizm, niemrawość ogólna i niechęć do klienta. Ale za to, jak się
    już przyjdzie i usiądzie vis a vis zajętej niedysponentki, to sobie można
    pooglądać gdzie i ile jaka firma przelewa SWIFTem ;-)
    --
    pjo