  • 1. Data: 2002-06-12 14:59:22
    Temat: FORTIS BANK PRZYJAZNY MACIERZYNSTWU
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    DZIECKO JAK W BANKU

    Praca albo dziecko, takie ultimatum wciąż stawia kobietom wiele firm. Idą na
    urlop macierzyński z lękiem, że nie będą miały dokąd wrócić. W Fortis Banku
    jest inaczej. Młode mamy są tu pod ochrona. Maja nawet specjalne pismo "Mam
    dziecko". Mogą w nim zamieścić fotografie swoich dzieci, dowiedzieć się o
    przywilejach, jakie prawo pracy daje kobietom. A także przeczytać najnowsze
    wiadomości z firmy, dzięki czemu nie czują się wyłączone z zespołu. Joanna
    Szyller-Wójcik z departamentu ds. osobowych zapewnia, ze firma pomaga
    kobietom łączyć prace z wychowywaniem dziecka. Podczas ciąży nie muszą
    pracować przy komputerze. Gdy karmią, mogą sobie robić dodatkowe przerwy.
    Jeśli nie pomagają im babcie, dostają zgodę na elastyczne godziny pracy, a
    nawet wykonywanie jej w domu. Fortis Bank udowodnił, ze matki nie musza być
    traktowane po macoszemu. Przypominamy o konkursie ogłoszonym w TS 5/2002.
    Szukamy firm przyjaznych kobiecie. Te, w których młode mamy mogą czuć się
    bezpiecznie, nagrodzimy.

    TWÓJ STYL NR 7/2002

  • 2. Data: 2002-06-12 15:02:24
    Temat: Re: FORTIS BANK PRZYJAZNY MACIERZYNSTWU
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szukamy firm przyjaznych kobiecie. Te, w których młode mamy mogą czuć się
    > bezpiecznie, nagrodzimy.

    Nazywam sie Michal. Michal Macierzynski. A VC mi nie dali... I ty to
    nazywasz, przyjaznosc Macierzynstwu??? ;)))))))

  • 3. Data: 2002-06-12 15:08:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

    > Nazywam sie Michal. Michal Macierzynski. A VC mi nie dali... I ty to
    > nazywasz, przyjaznosc Macierzynstwu??? ;)))))))

    Bingo!

    BTW w oddzile w Łodzi widać tę przyjazność, ale niestety odbija się to
    na klientach, bo np. teraz bywa tak, że w godzinach szczytu w kasie jest
    jeden kasjer, bo dwie jego koleżanki właśnie rodzą i wychowują. A co jak
    co, ale poród dziecka pracownicy to akurat da się jakoś przewidzieć i z
    sensownym wyprzedzeniem zapewnić jakieś zastępstwa.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-06-12 16:12:16
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ae7nj6$1k4d$1@pingwin.acn.pl...
    > DZIECKO JAK W BANKU

    [.........]

    A kto za to placi ? Ci co nie maja dzieci, hehe

  • 5. Data: 2002-06-12 16:49:37
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    > A kto za to placi ? Ci co nie maja dzieci, hehe

    "bykowe" to żadna nowość.
    Dzieci muszą się rodzić, aby społeczeństwo nie wymarło, aby w przyszłości
    miał kto na obecnych "yuppi" pracować i być marnie wynagradzany.
    "Niewolnicy" muszą być? :-(
    Bezdzietni muszą za to zapłacić

  • 6. Data: 2002-06-12 18:13:51
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > DZIECKO JAK W BANKU
    >
    > Jeśli nie pomagają im babcie, dostają zgodę na elastyczne godziny pracy, a
    > nawet wykonywanie jej w domu.

    no to prawdziwy home banking

    :-)

  • 7. Data: 2002-06-12 20:21:01
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > no to prawdziwy home banking

    he he - rzeczywiscie:) i private banking:)))