  • Data: 2015-02-20 09:02:41
    Temat: Re: FLOTA
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    news:o5awuognu4kb.1lpuax9c22q0u.dlg@40tude.net...

    > Ale tu tez masz tez "grace period" ?

    Slusznie - zbiorcza faktura za paliwo raz w miesiacu
    wiec mozna to traktowac jako grace period ;)

    > Tzn biora to na wlasna flote ?

    Tak - na flote firmy lizingujacej
    uzytkownik koncowy dostaje karte z pinem
    i .... dodatkowa f-re raz w miesiacu od firmy lizingowej ;)

    - no jesli sa w stanie wyrwac 3-5 % od Orlenu, to nie dziwi mnie ze wciskaja na
    siłe ;)

    > No coz, komputery to licza, koszta niezbyt duze, tylko leasing
    > programu kosztuje :-)

    Ano jak to mowia - nie ma nic za darmo
    - co najwyzej zyski sa bardziej lub mniej "zakamuflowane" ;)

    Pozdro