  • 1. Data: 2003-11-05 08:46:39
    Temat: Expander podpisał umowę z 17. bankiem
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://media.netpr.pl/notatka_9241.html

    Expander Niezależny Doradca Finansowy podpisał właśnie umowę na sprzedaż
    kredytów mieszkaniowych mBanku. Tym samym liczba banków w ofercie Expandera
    wzrosła do 17, a liczba oferowanych kredytów mieszkaniowych i hipotecznych
    do ponad 200.

    Szeroka oferta daje klientom możliwość porównania w jednym miejscu
    oprocentowania, waluty, i okresu kredytowania lub wyboru banku mniej
    znanego, ale z atrakcyjniejszą ofertą. Expander pomaga klientom przebrnąć
    przez trudny proces ubiegania się o kredyt: wyboru oferty, wypełnienia
    wniosku kredytowego i zebrania odpowiednich dokumentów. Doradca Finansowy
    opiekuje się klientem aż do momentu podpisania umowy z bankiem.

    Dla klientów ważna jest obiektywność doradztwa. Niezależność Expandera od
    banków gwarantuje, że Doradca zawsze wybierze ofertę najkorzystniejszą z
    punktu widzenia klienta, a nie banku.

    Pomoc w wypełnieniu wniosku oraz opieka Doradcy podczas całego procesu
    ubiegania się o kredyt jest całkowicie bezpłatna. Kredyt udzielony za
    pośrednictwem Expandera kosztuje dokładnie tyle samo, co w oddziale banku (w
    niektórych przypadkach nawet mniej) jest to zagwarantowane umowami
    podpisanymi z bankami.

    Expander posiada 16 oddziałów w głównych miastach Polski (Warszawa, Kraków,
    Poznań, Katowice, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Lublin, Łódź, Szczecin,
    Bydgoszcz, Bielsko-Biała). Na spotkanie można się umówić dzwoniąc na
    infolinię 0-801 67 00 00.

    Banki współpracujące z Expanderem: PKO BP, Kredyt Bank, Nordea Bank, BPH
    PBK, Deutsche Bank PBC, GE Bank Mieszkaniowy, MultiBank, Bank Millennium,
    Bank Gospodarstwa Krajowego, RHEINHYP-BRE Bank Hipoteczny, HypoVereinsbank
    Bank Hipoteczny, BZ WBK, LUKAS Bank, Raiffeisen Bank, Nykredit Bank
    Hipoteczny, mBank oraz CitiFinancial w zakresie kredytów gotówkowych.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-05 09:26:22
    Temat: Re: Expander podpisał umowę z 17. bankiem
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > http://media.netpr.pl/notatka_9241.html
    [...]
    > Dla klientów ważna jest obiektywność doradztwa. Niezależność
    > Expandera od banków gwarantuje, że Doradca zawsze wybierze ofertę
    > najkorzystniejszą z punktu widzenia klienta, a nie banku.

    Mógłby to skomentować ktoś, kto korzystał z usług Expandera? Naprawdę dobrze
    doradzają?
    Bo ta "niezależność od banków" trochę niewiarygodnie brzmi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-11-05 09:33:24
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Mógłby to skomentować ktoś, kto korzystał z usług Expandera? Naprawdę
    dobrze
    > doradzają?
    > Bo ta "niezależność od banków" trochę niewiarygodnie brzmi.

    Ten który da największą prowizję Expanderowi jest polecany klientowi :)))

  • 4. Data: 2003-11-05 10:15:28
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin Ozdzinski <m...@W...simplusnet.pl> wrote:

    > Ten który da największą prowizję Expanderowi jest polecany klientowi
    > :)))

    Właśnie tak to na zdrowy rozum wygląda, ale chciałem się upewnić :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-11-05 10:47:30
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:boai9b$19o$1@foka1.acn.pl...

    > Właśnie tak to na zdrowy rozum wygląda, ale chciałem się upewnić :)

    Ja od doradcy dowiedzialem sie po fakcie ze przeciez ' i tak moglby mi
    sprzedac co chcial', choc musze przyznac ze jestem zadowolony i z
    rekomendacji/wyboru i calego przebiegu sprawy.

    James

  • 6. Data: 2003-11-05 12:29:14
    Od: JR <r...@p...pl_to.TRZEBA.skasowac>

    On Wed, 5 Nov 2003 10:26:22 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote:

    >Mógłby to skomentować ktoś, kto korzystał z usług Expandera? Naprawdę dobrze
    >doradzają?

    szkoda gadac... tak doradzali i byli tym zainteresowani, ze sam sobie
    zalatwilem :|

    Rysiek

  • 7. Data: 2003-11-05 18:38:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński"

    > Właśnie tak to na zdrowy rozum wygląda, ale chciałem się upewnić :)

    to by oznaczało że bank, którego nie ma na liście, np. Fortisa może być tańszy
    bo nikomu nie odpala prowizji
    Jak się uważnie czyta to od razu wiadomo gdzie iść po kredyt :-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-11-06 08:02:59
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński"

    > to by oznaczało że bank, którego nie ma na liście, np. Fortisa może
    > być tańszy bo nikomu nie odpala prowizji

    Niekoniecznie - bo kredyty z pośrednictwa Expandera nie mogą być droższe niż
    "odebrane" bezpośrednio w banku. Czyli banki oferujące kredyt przez
    Expandera muszą zejść z własnej marży, zamiast obciążać klienta. Mniejsza
    pazerność, większy obrót? ;)

    > Jak się uważnie czyta to od razu wiadomo gdzie iść po kredyt :-))

    Niestety, nie znam się na kredytach. Ale nie zauważyłem, żeby ktoś tu
    specjalnie polecał wspomnianego Fortisa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-11-06 08:33:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński"

    > Niestety, nie znam się na kredytach. Ale nie zauważyłem, żeby ktoś tu
    > specjalnie polecał wspomnianego Fortisa.

    na szczescie kredyt mi tez niepotrzebny i zwykle w tym temacie nie zabieram
    glosu, tak tylko zauważyłem brak banku w ofercie expandera
    *** blad ***