  • 11. Data: 2002-10-29 08:17:15
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:aplcvj$5s5$1@news.onet.pl...

    > 2 ? ;-)))

    A ile jest w sumie odzdialów multibanku ?
    Bo jakoś tak mi wychodzi, że jak pekao wdroży wszędzie ten system, to Multi będzie
    mogo się schować.
    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-10-29 08:19:58
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dostep inetowy jest juz mozliwy dla klientow oddzialow pracujacych w nowym
    > systemie informatycznym. wystarczy zglosic chec(deklaracja) i otrzymuje
    sie
    > user i login. o operacji pasywnych nie potrzebne jest nic wiecej. dla
    > operacji aktywnych beda TANy. zmieni sie rowiez
    > teleserwis. bezie usluga PEKAOsms. itd itp. bedzie dobrze.
    > pzdr
    > kg

    pani w infolini powiedziala mi wlasnie ze na razie internetowy dostep do
    teleserwisu jest mozliwy jedynie dla klientow kilku wybranych oddzialow
    warszawskich, cala polska podobno od nowego roku,
    Pozdrawiam,
    SG

  • 13. Data: 2002-10-29 08:34:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A ile jest w sumie odzdialów multibanku ?

    W Poznaniu dwa ;-)
    A gdzie byla powyzej mowa o multi ?

    > Bo jakoś tak mi wychodzi, że jak pekao wdroży wszędzie ten system,

    Tylko kiedy ? ;-)

    > to Multi będzie mogo się schować.
    > Grzegorz

    Wiesz jak dalej w pekao deozyty beda tak nisko, a kredyty tak wysoko, to nie
    dziekuje nie skorzystam ;-) Poza tym widzalem ten nowy system i nic
    szczegolnego. Jak znam pekao, to przelewy (wszytsko ?) beda platne.
    BTW nowa KK pekao tez wprowadza juz odkad pamietam ;-P

    Witek

  • 14. Data: 2002-10-29 10:00:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Możesz sobie kupić druki przelewów, jak Ci te nie odpowiadają :-P

    Sorry - ale wole to zrobic w domu p[rzez internet niz w oddziale. Szybciej,
    wygodniej, taniej.

    > Ja akurat zawsze widze na wydruku aktualne saldo- nawet jak chwilę
    wcześniej wyplace jakąś kwotę.

    Masz szczescie byc w nowym oddziale? Ja tekiego ne mialem.

    > A to zależy gdzie- u mnie nie ma i rzadko kiedy są kolejki. Z drugiej
    strony po co tam wogóle
    > chodzić- kasę można wziąść z bankomatu- a teraz to nawet trudniej będzie
    na jakiś nie natrafić :-P

    Pisalem przeciez ze czasami sie nie da- bo sa notorycznie popsute. :)
    Dlatego tez caly czas trzymam konto w Fortisie ;)

    > A po co- zostań sobie w Multibanku- im mniej klientów w Pekao, tym obsuga
    milsza i lepsza :-P

    Akurat swoje banki zdywersyfikowalem ;) Multi, BZ WBK, Fortis - w takiej
    kolejnosci uzywania

  • 15. Data: 2002-10-29 11:58:47
    Temat: Odp: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:apjf7k$jod$...@n...onet.pl...

    [...]
    > hi hi hi - zeby pozniej przelewy wypisywac na skserowanej kartce A4

    Dziś robiłem przelew w Pekao S.A., dałem pani wypełnione wcześniej
    polecenie przelewu i... niespodzianka!
    Pani mnie poinformowała, że już niczego nie trzeba wypisywać,
    a polecenie przelewu można zlecić ustnie!!!

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 16. Data: 2002-10-29 12:15:12
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teleserwisu jest mozliwy jedynie dla klientow kilku wybranych oddzialow
    > warszawskich, cala polska podobno od nowego roku,

    Panie w infolinii opowiadają duby smalone. Cały system ma być wdrożony do
    końca 2003 roku. Na powszechny dostęp do rachunku przez Net można liczyć tak
    w I kwartale 2004
    Pozdr.
    Marcin

  • 17. Data: 2002-10-29 12:36:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > końca 2003 roku. Na powszechny dostęp do rachunku przez Net można liczyć

    A nie mowilem ;-)
    WIELKI ROTFL ;-)

    Ps. PKO BP przy pekao to pionier nowoczesnosci ;-) Nie mowiac o tym, ze jest
    o nieeeeebo tanszy.

  • 18. Data: 2002-10-29 12:45:11
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Speedd pisze:
    >Jestem ciekaw, o ile wzrosnie oplata za uzytkowanie konta w PKO SA.

    Może po prostu wszystkich zarabiających >500zł przeżucą na Eurokonto
    Plus :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 19. Data: 2002-10-29 13:04:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A ile jest w sumie odzdialów multibanku ?
    > Grzegorz

    Ps. niebawem Szczecin

    Dziś MultiBank - Wydział Bankowości Detalicznej BRE Banku SA uruchomił w
    Gliwicach nowe Centrum Usług Finansowych, które mieści się na ul. Zwycięstwa
    56.
    Obecnie MultiBank dysponuje 19 oddziałami w Warszawie, Łodzi, Katowicach,
    Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu, Gdyni, Toruniu, Gdańsku, Częstochowie,
    Krakowie, Bielsku-Białej, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie i Gliwicach.

    Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z
    wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi
    SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak
    zarządzać pieniędzmi.

    Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do
    multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Do końca roku
    planowane jest uruchomienie kolejnych 11 placówek typu Centrum Usług
    Finansowych. (AN)

    http://bankowy.wp.pl/informujemy.html?POD=7&b=2&wid=
    284155

  • 20. Data: 2002-10-29 16:48:07