  • 1. Data: 2013-08-01 11:16:50
    Temat: Eurobank zmiana TOiP.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Jeżeli ktoś jeszcze korzysta ze starych rachunków oszczędnościowych z
    kapitalizacją dzienną to UWAGA! niespodzianka.
    Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

  • 2. Data: 2013-08-01 12:19:05
    Temat: Re: Eurobank zmiana TOiP.
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    -dzieki za przypomnienie, bo bym się naciął :(
    tak zawsze utrzymywałem nuiskei saldo na koncie głównym i dolewałem z
    oszczednościowego ale teraz musze pokombinować z większą ilością
    oszczędnościowych - mam ich 15
    na każde coś rozleje i tylko zawsze 1 przelew będa z danego konta robił
    zwrotny jak zabraknie na głównym koncie kasy

    pozdrawiam

    KB

  • 3. Data: 2013-08-01 12:36:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 1 Aug 2013 12:19:05 +0200, K.B. napisał(a):

    > teraz musze pokombinować z większą ilością
    > oszczędnościowych - mam ich 15
    > na każde coś rozleje i tylko zawsze 1 przelew będa z danego konta robił
    > zwrotny jak zabraknie na głównym koncie kasy

    Należę do szczęściarzy, którzy też mają więcej rachunków oszczędnościowych,
    choć nie aż 15. Od 1 lutego 2012 już nie można otwierać nowych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2013-08-01 13:18:48
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-08-01 11:16, wiatrak wrote:
> [...]
    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    Jednoczesnie zmniejszyli (bo bylo 2) do 1 bezplatne przelewy na RO Progres.

    Jedna rzecz mnie zastanawia. Zgodnie np z ta strona:
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy-eurobank-progres,108,9.html

    mozliwe sa po 1 bezplatnej operacji:
    - Wypłata gotówkowa
    - Przelewy zlecane w placówcena rachunek w eurobanku
    - Przelewy zlecane w placówce na rachunek w innym banku
    - Przelewy zlecane przez Internet na rachunek w eurobanku
    - Przelewy zlecane przez Internet na rachunek w innym banku
    - Przelewy zlecane przez telefon na rachunek w eurobanku (Doradca/IVR)
    - Przelewy zlecane przez telefon na rachunek w innym banku (Doradca/IVR)

    czyli wyglada jakby 7 operacji bylo bezplatne, kazda 1 typu.
    czy ktos widzi gdzies w TOIP lub regulaminie ze limit "1" dotyczy
    wszysktich operacji a nie kazdego typu operacji?

    Bo tym sposobem mozna troche ominac nowe ograniczenie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2013-08-01 13:35:02
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-08-01 11:16, wiatrak pisze:
> [...]
    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    Tak przy okazji się podepnę - zwracają wam prowizję za kartę?
    Bo u mnie najwyraźniej zapomnieli.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-08-01 13:40:55
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Tak przy okazji się podepnę - zwracają wam prowizję za kartę?
    > Bo u mnie najwyraźniej zapomnieli.

    Najpierw pobierają, a później zwracają. Zwracają też 0,5% za płatności,
    Ja chyba zlikwiduje ten rachunek. Oszczędnościowe juz tylko 2,55% i
    jeden przelew. Funkcje Eurobanku przejmie teraz Meritum z bezpłatną
    kartą i kontami oszczędnościowymi.

  • 7. Data: 2013-08-01 14:06:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 13:35:02 +0200, Miroo napisał(a):

    > Tak przy okazji się podepnę - zwracają wam prowizję za kartę?

    Mnie tam zwracają. Najlepiej wpisać "zwrot" w polu "zawierające w tytule",
    bo bez tego można przegapić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 8. Data: 2013-08-01 14:13:07
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-08-01 13:35, Miroo pisze:

    > Tak przy okazji się podepnę - zwracają wam prowizję za kartę?
    > Bo u mnie najwyraźniej zapomnieli.

    Chyba mój błąd. Pomerdały mi się stary i nowy TOiP i pewnie jeszcze TOiP
    mBanku. Był warunek ilościowy (którego nie spełniłem), teraz będzie
    kwotowy. Przepraszam za zamieszanie.

    Zawsze lubiłem Eurobank za prostotę. Kiedyś zarówno TOiP jak i tabela
    oprocentowania mieściła się na jednej stronie A4 (czy nawet A5). Teraz
    za bardzo zaczynają komplikować/kombinować. Co prawda TOiP ma jeszcze
    ledwie 3 dość przejrzyste strony, co jest niczym w porównaniu innymi
    bankami, ale idą ku gorszemu :(

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-08-01 14:27:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 11:16:50 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    Właśnie chciałem dostosować przelewy do nowej rzeczywistości i wygląda, że
    informatycy bankowi nie nadążyli, bo system wypisał, że opłata za przelew
    do innego banku wysyłana z jednego z RO wyniesie 2 zł. Dla odmiany drugi
    już dzisiaj przelew z 'podstawowego' RO na ROR będzie darmowy; czyli
    wszystko po staremu.
    Ciekaw jestem, czy też tak macie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 10. Data: 2013-08-01 21:46:44
    Od: mac <m...@a...pl>

> [...]
    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    a jak rozumiec to:
    "
    Zlecenia
    Ustanowienie/usunięcie zlecenia w Internecie
    0 PLN
    Wykonanie zlecenia na rachunek wewnętrzny
    0 PLN
    "

    czyli moge zobie zdefiniowac zlecenie - wykonac - zlikwidowac i bede
    mial za darmo?
    i tak codziennie?

    m.