  • 1. Data: 2003-12-08 20:52:22
    Temat: [Eurobank] lepsze warunki
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Witajcie,

    Czy mi się wydaje, czy Eurobank podwyższył oprocentowanie depozytów?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-12-08 21:48:06
    Temat: Re: [Eurobank] lepsze warunki
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > Czy mi się wydaje, czy Eurobank podwyższył oprocentowanie depozytów?
    nie wydaje Ci sie, zwiekszyl i to znacznie, jest teraz b. korzystna oferta!
    5,25 na 12 miesiecy przy wplacie juz nawet 10.000zl
    5.05 na 6 miesiecy tez od 10.000zl
    niezle, nie?
    ---
    Przemkos

  • 3. Data: 2003-12-08 21:50:52
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > nie wydaje Ci sie, zwiekszyl i to znacznie, jest teraz b. korzystna oferta!
    > 5,25 na 12 miesiecy przy wplacie juz nawet 10.000zl
    > 5.05 na 6 miesiecy tez od 10.000zl
    > niezle, nie?

    Ale nizej od Dominetu wiec zadna rewelacja...