  • 1. Data: 2003-12-08 20:48:15
    Temat: [mbank] zmiana nazwy rodzaju operacji
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam,

    wchodzac w szczegoly operacji na VE do ekonta, zauwazylem, ze zmienil sie
    tytul operacji.
    obecnie brzmi on "wyplata gotowki w bankomacie wskazanej sieci".
    a jestem 100% pewien, ze kiedys brzmialo to "(...) w sieci euronetu" !!!!

    czy ktos to tez zauwazyl ??

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-12-08 21:04:21
    Temat: Re: [mbank] zmiana nazwy rodzaju operacji
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br2o5q$nso$...@n...news.tpi.pl,
    tomek <s...@S...op.pl>:
> [...]
    > obecnie brzmi on "wyplata gotowki w bankomacie wskazanej sieci".
    > a jestem 100% pewien, ze kiedys brzmialo to "(...) w sieci euronetu"

    Ja nie, ale mnie to nie dziwi, wszak maja byc 2 inne sieci bezprowizyjnych
    bankomatow od stycznia.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-08 21:10:54
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bankomatow od stycznia.

    wlasnie o tym pomyslalem tez :)
    ciekawe jakie to sieci beda...
    a moze ktos wie z pewnego zrodla?

    pozdr,
    tomek

  • 4. Data: 2003-12-08 21:15:08
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2003 22:10:54 +0100, tomek napisal/a:

    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> [...]
    ciekawe tez jakie będa konsekwencje ulepszenia oferty.

    KL

  • 5. Data: 2003-12-08 21:16:32
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > ciekawe tez jakie będa konsekwencje ulepszenia oferty.

    Takie, że będziesz mógł wybierać bez prowizji w większej ilości bankomatów.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-12-08 21:20:06
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik krzysiekL napisał:

    > ciekawe tez jakie będa konsekwencje ulepszenia oferty.

    Anulacja?

    MSPANC,
    Bartol

  • 7. Data: 2003-12-08 21:43:16
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br2pmv$hnj$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:

    > Takie, że będziesz mógł wybierać bez prowizji w większej ilości
    > bankomatów.

    Wiekszej = ponad 2000, wg. slow SL.
    No ale wg. slow SL to mBank ma od pol roku konta walutowe...

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-08 22:11:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie, ale mnie to nie dziwi, wszak maja byc 2 inne sieci bezprowizyjnych
    > bankomatow od stycznia.

    E tam, pewnie i tak zrobią anulację nowej oferty. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-12-08 22:12:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Ubogacona Anulacja" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Anulacja?

    Oświadczam, że mój post o anulacji napisałem przed przeczytaniem
    niniejszego! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-12-08 22:18:23
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Oświadczam, że mój post o anulacji napisałem przed przeczytaniem
    > niniejszego! :-)

    I tak nikt Ci nie uwierzy. :-P

    Bartol