  • 1. Data: 2003-12-08 22:26:46
    Temat: limit debetowy - pytanie?
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Zastanawiam sie nad przeniesieniem limitu debetowego z bphu. Limit ktory
    posiadam to prawie 2 x wynagrodzenie netto. Przestaje powoli lubic bph i
    zastanawiam sie gdzie moglbym uzyskac wyzszy imit (przynajmniej 3 x wyn.
    netto) przy minimum formalnosci. Jakim bankiem warto sie zainteresowac?
    Dodam ze jestem studentem, mam pelnoetatowa prace i niestety neuregulowany
    stos. do sluzby wojskowej. Proszeo rade.

    TIA

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-12-09 09:48:10
    Temat: Re: limit debetowy - pytanie?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@B...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam ze jestem studentem, mam pelnoetatowa prace i niestety neuregulowany
    > stos. do sluzby wojskowej. Proszeo rade.

    PKO BP - 5x miesięczne wpływy
    Multibank - zdaje się 6x miesięczne wpływy, deklarują że dadzą ci 20%
    większy limit jak przeniesiesz do nich konto
    Nie lubię ani jednego ani drugiego banku, ale możesz spróbować...
    A mój stosunek do służby wojskowej był zawsze taki sam - negatywny żeby nie
    powiedzieć wrogi :)

  • 3. Data: 2003-12-09 11:50:46
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Rafal dnia 2003-12-09 10:48 napisał(a) co następuje:

    > PKO BP - 5x miesięczne wpływy
    > Multibank - zdaje się 6x miesięczne wpływy, deklarują że dadzą ci 20%
    > większy limit jak przeniesiesz do nich konto
    > Nie lubię ani jednego ani drugiego banku, ale możesz spróbować...

    W MultiBanku nie próbuj. Szkoda Twojego czasu.

    Chciałem przenieść tam linię kredytową z Pekao. Procedura trwała około
    trzech tygodni. Już miałem wypowiadać umowę w Pekao, gdy zadzwoniono do
    mnie z CUFa i poproszono o przyjście, podpisanie umowy i OKAZANIE
    KSIĄŻECZKI WOJSKOWEJ wraz z potwierdzeniem uregulowania służby. A
    wcześniej pytałem, jakich dokumentów będę potrzebował - o książeczce nie
    było mowy.

    Oczywiście reklamacja nie została uznana. Ot, strata czasu. Multi
    straciło kloejnego klienta. Nawiązując do wątku "Zamknięcie konta w BZ
    WBK": mnie również nikt o nic nie pytał - znudzona pani wklepała dane do
    komputera. Zdziwiła się tylko, że potrzebuję potwierdzenia złożenia
    dyspozycji, ale podpisała się ładnie na podsuniętym jej druczku.

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 4. Data: 2003-12-09 13:37:53
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Marek Madej wrote:
    > W MultiBanku nie próbuj. Szkoda Twojego czasu.

    Dzieki za obszerna wypowiedz. Co zatem radzisz? Czy Tobie udalo sie w jakims
    banku? W bphu nie robiono mi problemu z limitem debetowym, ale jego wysokosc
    < 2 x miesieczne wyn. netto mnie nie satysfakcjonuje. Mam odroczona sluzbe
    wosjkowa ze wzgledu na studia, ale rownoczesnie jestem zatrudniony na pelny
    etat...

  • 5. Data: 2003-12-09 15:58:48
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Baton dnia 2003-12-09 14:37 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > wosjkowa ze wzgledu na studia, ale rownoczesnie jestem zatrudniony na pelny

    Dla Multi ważniejsze jest to, że nie masz wojska od tego, że pracujesz
    na pełny etat i dostajesz dość przyzwoitą pensję. Masz dokładnie taką
    samą sytuację, jak ja ;-)

    Koniec końców zostałem z linią kredytową w żubrze. Na razie nie mam
    potrzeby jej zwiększenia i staram się korzystać jak najmniej ze względu
    na złodziejskie oprocentowanie. Dopóki płacę tylko za konto akademickie,
    ten bank nie jest aż tak bardzo drogi ;) a i prowizja za przedłużenie
    kredytu w koncie na kolejny rok jest dość przyzwoita (0,5% min. 30zł).

    Jeśli masz więcej niż rok do końca studiów (czyli nie jesteś teraz na V
    roku), to może uda Ci się uzyskać w Multi linię tylko na rok: na
    podstawie zaświadczenia z WKU/dziekanatu, stwierdzającego, że studiujesz
    i służbę masz odroczoną. Nie wiem jednak, czy WKU wyda Ci takie
    zaświadczenie i czy uczelnia na to pójdzie, bo przecież odroczenie jest
    tylko do końca września danego roku, a potem jest odnawiane jeśli
    zaliczysz rok (wiem, że w praktyce wygląda to inaczej, ale papierkowo
    jest tak, jak piszę).

    Czekam na Twoje rozwiązanie tego problemu (może i ja skorzystam ;).

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 6. Data: 2003-12-09 16:03:17
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marek Madej dnia 2003-12-09 16:58 napisał(a) co następuje:

    > prowizja za przedłużenie kredytu w koncie na kolejny rok jest
    > dość przyzwoita (0,5% min. 30zł).

    Poprawka: 0,3%, min. 5zł :)

    Marek

  • 7. Data: 2003-12-09 17:08:17
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Marek Madej wrote:
> [...]
    > jest tak, jak piszę).
    >
    > Czekam na Twoje rozwiązanie tego problemu (może i ja skorzystam ;).

    Wyslalem miala do Multi. Cytuje co mi odpowiedziano: "...Szanowny Panie
    W przypadku kredytu odnawialnego brany jest pod uwage uregulowany stosunek
    do
    sluzby wojskowej. Jesli ma Pan odroczana sluzbe ze wzgledu na studia brane
    wazne jest by odroczenie bylo dluzsze niz 1 rok. Jesli ma Pan jeszcze jakies
    pytania prosze o informacje..."

    Na komisji wojskowej bylem tylko raz. Dostalem odroczenie na rok, ale od tej
    pory nikt nic odemnie nie chce. Oczywiscie caly czas studiuje. Zastanawiam
    sie czy jest sens wogole wysylac dokumenty do Multi skoro maja takie glupie
    zasady... Do konca studiow zostal mi ponad rok, ale rownie dobrze moga to
    byc 3 lata albo i wiecej (przeciez zawsze mozna wziasc urlop dziekanski
    ;-)))) Jeszcze sie zastanowie co z tym zrobic...

    Ciekawe jak mozna dostac odroczenie dluzsze niz na 1 rok, hmmm ;-)

  • 8. Data: 2003-12-09 19:36:02
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@B...fm> napisał w wiadomości:

    [ciach]...
    W bphu nie robiono mi problemu z limitem debetowym, ale jego wysokosc
    > < 2 x miesieczne wyn. netto mnie nie satysfakcjonuje.
    jaki typ konta posiadasz? mniemam, iz w tym lezy sedno czyli nie wiecej niz
    2 x wynagrodzenie...

    pozdrawiam
    *********
    draculka

  • 9. Data: 2003-12-09 22:14:23
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    draculka wrote:
> [...]
    > W bphu nie robiono mi problemu z limitem debetowym, ale jego wysokosc
    > jaki typ konta posiadasz? mniemam, iz w tym lezy sedno czyli nie

    Nie. Ponoc studentom wiecej nie daja ;-) mam sezam srebrny...

  • 10. Data: 2003-12-10 08:21:41
    Od: Tigri <t...@w...pl>

    Dnia 2003-12-08 23:26, Użytkownik Baton napisał:
> [...]
    > Dodam ze jestem studentem, mam pelnoetatowa prace i niestety neuregulowany
    > stos. do sluzby wojskowej. Proszeo rade.

    Lukas bank. Nie pytają o stosunek do służby wojskowej. Limit max 7*
    wynagr. netto (jeśli pensja wpływa przez rok, być może także jeśli
    przedstawisz historię ze starego RORu za rok).
    Chyba musisz mieć umowę o pracę na czas nieokreślony (bądź dłużej niż
    rok do jej końca).

    Tigri