  • Data: 2003-08-02 10:12:37
    Temat: Re: Eurobank? wielkie oszustwo!!
    Od: "Marcin" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgd8tv$h1e$1@inews.gazeta.pl...

    > Ludzie,przeciez to pic na wode z tym bankiem,nikogo nie zatrudnili,wszyscy
    > dostali odpowiedzi odmowne ,nawet ci co rozmawiali z regionalnym
    dyrektorem
    > sprzedazy.
    Jaki pic na wode? O czym w ogole mowisz? Ja akurat wyslalem wniosek w necie,
    dzwonili, bylem na pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej i nie bylo to wcale az
    6 godzin, a przeciez jak udaje sie przejsc dalej do rozmowy z regionalnym
    dyrektorem sprzedazy, to oni od razu mowia, ze rozmowa z dyrektorem i
    menagerem oddzialu jest najwazniejsza, takze widocznie menager szukal kogos
    innego....

    >ank mial ruszyc od wakacji ,potem o 1 sierpnia ,mi napisali ze od
    > pazdziernika.Bylam na 6 godzinnej rektutacji potem po miesiacu na rozmowie
    > regionalnym i byli zadowoleni ,potem mieli zadzwonic po 7 dniach i umowic
    > sie na podpisanie umowy,nie zadzwonili tylko wyslali kopie listu
    > internetowego z odmowa(po 25dniach!!),bo "prowadza intensywna rekrutacje
    na
    > terenie calej Polski i narazie we Wroclawiu nic nie otwieraja,ale moje
    dane
    > sobie zachowaja"ale nie powiem niezle sie bawilam w "6-godzinnym cyrku
> [...]
    Czy wyobrazasz sobie uruchomienie banku praktycznie w 6 miesiecy? to musi
    troche trwac, inne banki rozwijaly sie kilka lat, a tu jest niecaly rok!!!
    od wrzesnia ruszy eurobank, na 100%!
    pozdrawiam
    Marcin