  • Data: 2003-08-01 08:38:23
    Temat: Re: Eurobank? wielkie oszustwo!!
    Od: <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie,przeciez to pic na wode z tym bankiem,nikogo nie zatrudnili,wszyscy
    dostali odpowiedzi odmowne ,nawet ci co rozmawiali z regionalnym dyrektorem
    sprzedazy.Bank mial ruszyc od wakacji ,potem o 1 sierpnia ,mi napisali ze od
    pazdziernika.Bylam na 6 godzinnej rektutacji potem po miesiacu na rozmowie z
    regionalnym i byli zadowoleni ,potem mieli zadzwonic po 7 dniach i umowic
    sie na podpisanie umowy,nie zadzwonili tylko wyslali kopie listu
    internetowego z odmowa(po 25dniach!!),bo "prowadza intensywna rekrutacje na
    terenie calej Polski i narazie we Wroclawiu nic nie otwieraja,ale moje dane
    sobie zachowaja"ale nie powiem niezle sie bawilam w "6-godzinnym cyrku
    rekrutacyjnym"