  • 71. Data: 2009-01-25 21:34:47
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 22:21:37 +0100, "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Choćby z lenistwa. Ta dyskusja i tak już jest za długa, czuję się nią
    >zmęczony, zapewne jak większość kolegów grupowiczów....

    Biorąc pod uwagę, jak dużo piszesz, nie kupuję argumentu o lenistwie.
    Sądzę raczej, że nie potrafisz uzasadnić ceny minimalnej, nie
    podważając jednocześnie wiary w Niewidzialną Rękę Rynku.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 72. Data: 2009-01-25 21:35:21
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > JPII byl za UE, ale na uczciwych i rownych warunkach, co wyraznie
    > podkreslal, a jak wiesz z ta rownoscia w UE jest roznie. Jedni moga
    > przekraczac zalozone w przepisach normy, a inni nie.
    >
    > D.

    Dieter wiesz doskonale, że UE nie przetrwa nawet pierwszej fali kryzysu i jak
    tylko zacznie się zadyma to każdy zabierze zabawki i pójdzie do swojej
    piaskownicy...więc spoko...

  • 73. Data: 2009-01-25 21:46:16
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam wierze w "EKOLOGÓW" dzięki którym być może to nie powstanie -
    > wspomnicie jeszcze moje słowa :)

    ja nie łapie o co chodzi ale jeśli chodzi o tych "ekologów" o jakich ja
    myślę to wystarczy ustalić z nimi cenę i będzie masa expierdyz na temat
    pozytywnego wpływu budowy gazociągu na ekologię :)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 74. Data: 2009-01-25 22:37:55
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dieter wiesz doskonale, że UE nie przetrwa nawet pierwszej fali kryzysu i
    > jak
    > tylko zacznie się zadyma to każdy zabierze zabawki i pójdzie do swojej
    > piaskownicy...więc spoko...

    Najważniejsze tylko, abyśmy byli beneficjentem netto. A w przypadku, gdyby
    UE upominała się o długi, rodem jak "zza czasów Gierka" powinniśmy tym razem
    powiedzieć im :* :* )(

    Pamiętam taki fantastyczny cytat: "Jak sobie z komunizmem poradziliśmy, to z
    Unią od środka sobie nie poradzimy pfhhhhhh ;-]"
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 75. Data: 2009-01-26 06:52:00
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > znalazłem w ostatniej chwili, nie interesuje mnie czy dziadek autora
    > artykułu był w wermachcie, człowieku obudź się...

    Mam wrazenie, ze tego rodzaju fakty z zyciorysow politykow sa obecnie duzo
    wazniejsze niz 60 lat temu.

    Leszek

  • 76. Data: 2009-01-26 18:40:43
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mam wrazenie, ze tego rodzaju fakty z zyciorysow politykow sa obecnie duzo
    > wazniejsze niz 60 lat temu.

    i jak widac nie tylko politykow hehe

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 77. Data: 2009-01-26 19:22:35
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    połowę
> [...]
    | ale 3 domy dalej DUŃCZYKA i co oni rozkradli "TWOJĄ?" ziemię, czy kupili czy
    | jakiś inny problem występuje że mieszkają w kraju pełnym rydzykowych
    | oszołomów czy co? Ja mam dom w Hiszpanii i to może też dla nich jakiś
    | problem czy coś innego? pamiętam przed wstąpieniem do unii te chore wizje
    | rydzykowych michalkiewiczowych oszołomów jak to się niemcy czają i pół
    | polski zaraz wykupią bo już wykupują i nie wiadomo co się stanie itp itd.. i
    | cała reszta głupot a zaraz po wejściu w kolejce po środki unijne pierwszy
    | stanął nie płącący podatków oszust z torunia hahaha..

    wiesz co znaczy słowo "alienacja" //
    sprawdź w słowniku wyrazów obcych.. Ty jesteś najwyraźniej wyalienowany z
    pojmowania spraw polskich ..
    jak już się.e pozbędziesz tej wady, to wtedy możemy pogadać :)

    mówię to absolutnie poważnie :)
    Barbara

  • 78. Data: 2009-01-26 20:09:29
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > dziwi mnie, że dyskutujesz z Anatolem, nie zauważyłeś, że
    > przerabia cię na szmaty

    Wg mnie to jak na razie to na szmaty (przez agentów Waltera i Solorza)
    ładnie zostało "przerobione" społeczeństwo, które uwieżyło w obietnice
    "pociągów z Euro" i które za darmo i bez walki utraciło suwerenność...

    Dr.Endriu

  • 79. Data: 2009-01-26 20:16:36
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wg mnie to jak na razie to na szmaty (przez agentów Waltera i Solorza)
    > ładnie zostało "przerobione" społeczeństwo, które uwieżyło w obietnice

    Uwierzyło

    Pardon

    Dr.Endriu

  • 80. Data: 2009-01-26 21:19:04
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dieter wiesz doskonale, że UE nie przetrwa nawet pierwszej fali kryzysu i
    > jak
    > tylko zacznie się zadyma to każdy zabierze zabawki i pójdzie do swojej
    > piaskownicy...więc spoko...

    Viper-ku drogi (któego zrestzą cenię cię za to że chciałeś dać w mordę
    Fatso, za obrażanie Narodu Polskiego) podziwiam wyjątkową twoją beztroskę,
    jeżeli chodzi o zagadnienia Unii Europejskie i niepodległości swojej
    własnej ojczyzny ....

    Pzrypomnij sobie jak to niegdyś "drzewiej" bywało jeżeli chodzi o
    "wychodzenie z Unii" z pewnymi narodami.

    Wojna secesyjna
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_secesyjna

    "[..] Nazwa "wojna secesyjna" pochodzi od secesji (wystąpienia) stanów
    skonfederowanych z Unii. [...]".

    Myślisz że Aniela i Sarko tak łatwo "wypuszczą" Waclawa z tej swojej
    "Uniii", skoro już dzisiaj go tak "ładnie" do niej zapraszają...?.

    Wacław Klaus w sosie monachijskim

    "[...] 5 grudnia delegacja faszystów z tzw. Parlamentu Europejskiego
    odwiedziła czeskiego prezydenta Wacława Klausa, próbując go przesłuchać w
    sposób podobny do tego, jakiego użył w nocy z 14 na 15 marca 1939 roku
    wybitny niemiecki przywódca socjalistyczny Adolf Hitler, przesłuchując
    czechosłowackiego prezydenta Emila Hachę. Jak pamiętamy, w efekcie tego
    przesłuchania prezydent Hacha, pod groźbą zbombardowania Pragi, zgodził się
    na Anschluss Czech i Moraw do Rzeszy. Cel próby przesłuchania prezydenta
    Klausa 5 grudnia był podobny; chodziło o wymuszenie na nim deklaracji, że
    ratyfikuje traktat lizboński - a więc podpisze formalną zgodę na rezygnację
    Republiki Czeskiej z niepodległości państwowej. [...]".

    Dr.Endriu