  • 41. Data: 2009-01-25 16:20:07
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:glhvrc$bdr$1@news.dialog.net.pl...

    > cosik mi się zdaje, że Radyjo i ichnia TV reklamy daje, ale podatków nie
    > płaci,
    > zatem i na junię nie płaci

    genralnie to jak mi się wydaje problem jest poważny i wszyscy się go boją
    ruszyć bo byłyby moherowe egzorcyzmy sterowane przez tą sektę i politycy się
    boją. Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez fundację musi
    wynikać ze statutu tej fundacji. Taka fundacja w tej części staje się
    normalnym przedsiębiorcą, wpisanym w KRS, płacącym podatki itp itd. Żadna
    inna próba podobnego przekrętu nikomu innemu chyba nie wyszła a znam nawet
    przypadek z Łodzi, gdzie fundatora, który bez poparcia (zapomniał założyć
    radio katolickie) tłumów radiosłuchaczy został za nie płacenie podatków i
    wynikające z tego tytułu oszustwa karno skarbowe ARESZTOWANY.

    Jeśli fundacja nie ma wpisanej w statucie możliwości prowadzenia tej
    działalności i nie jest zarejestrowana jako przedsiębiorca to nie ma prawa
    prowadzić takiej działalności ale jak widać są równi, równiejsi i jest sekta
    rydzyka.

    więcej na szybko choćby:
    http://ekonomia.opoka.org.pl/parafia/1073.1,Wybrane_
    zagadnienia_zwiazane_z_dzialalnoscia_gospodarcza_fun
    dacji_i_stowarzyszen_koscielnych.html

    > Michalkiewicz to porządny, inteligentny gość, ale tez i trzeba go umieć
    > rozumieć, a nie bezmyślnie cytować
    > Ty natomiast prezentujesz typowe zachowania sekciarskie, a wiem co mówię,
    > bo się
    > akurat na tym znam !

    Michalkiewicz to inteligentny i porządny gość.. bo nie może się (na
    szczęście) dorwać do koryta, gdyby się dorwał to by był tak samo mądry jak
    wszyscy inni politycy.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 42. Data: 2009-01-25 16:21:12
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    ciekawe uzupelnienie:
    http://www.mojeopinie.pl/lux_veritatis_pod_lupa,3,12
    26684142

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 43. Data: 2009-01-25 16:22:13
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Michalkiewicz to inteligentny i porządny gość.. bo nie może się (na
    > szczęście) dorwać do koryta, gdyby się dorwał to by był tak samo mądry jak
    > wszyscy inni politycy.

    Takimi argumentami tylko się ośmieszasz, i udowadniasz swoją pustkę ideową

    Dr.Endriu

  • 44. Data: 2009-01-25 16:22:41
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    | A wstąpienie do Anii, i przepychanie za wszelką cenę traktatu Lesbońskiego z
    | kartą praw podstawowych (gdzie umieszcoone są furtki do Steinbachowskich
    | odszkodowań) jest tylko kontynuacją polityki niemieckiej prowadzonej od 1992
    | roku .....
    |
    | Za darmo nic nie ma droga Basieńko, Anatolu i Dekaze....

    ejże, poszukaj tego, co napisałam nt. Traktatu !!!!!

    Dekazze to całkiem inna bajka i proszę nie ustawiać mnie w tym samym rzędzie ;)
    Barbara

  • 45. Data: 2009-01-25 16:26:18
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Majatek narodowy jest tyle warty za ile potencjalny kupiec może go kupić.
    > UPR już dawno postulaował aby prywatyzację przeprowadzać poprzez
    > licytację.
    >
    > Kto da więcej ten wygrywa. Postawić cenę minimalną jak na Allegro i cheja.
    > I nie potrzeba do tego żadnych minisrtów od przekształceń własnościowych
    > którzy tylko patrzą jak by się tu nakraść sprzedając majątek za 1/10
    > ceny....

    tyle że te prymitywne pomysły JKM, są tyle warte co "analizy" gospodarcze i
    giełdowe analityka co nigdy nawet konta w banku nie miał Jarka przygłupa
    Kaczki.

    też przez to przeszedłem ale chyba coś wyciągnąłem z tej nauki.. w młodości
    jedni bywają socjalistami, inni UPeeRowcami a inni zapatrzą się w inną chorą
    ideologię i tyle.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 46. Data: 2009-01-25 16:27:19
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Takimi argumentami tylko się ośmieszasz, i udowadniasz swoją pustkę ideową

    Kolega za to idee ma ale gówno wartą jak Michalkiewicz, który dawno już
    sfiksował i bzdury gada.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 47. Data: 2009-01-25 16:31:06
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ciekawe uzupelnienie:
    > http://www.mojeopinie.pl/lux_veritatis_pod_lupa,3,12
    26684142

    Trzeba by poszperać i poszukać kto stoi za tym portalem i za tymi osobami:

    http://www.mojeopinie.pl/redakcja,2,100005

    Tomasz Zaborowski - tomasz.zaborowski(at)mojeopinie.pl
    Aleksandra Jakuczek a.jakuczek(at)gmail.com
    Łukasz Mańczaklukasz_manczak(at)yahoo.com
    Bartłomiej Bartoszek bbartoszek85(at)gmail.com
    Grzegorz Wasilukwasiluk58(at)poczta.onet.pl
    Marcin Chmielowskimarcinchmielowski(at)poczta.fm
    Elżbieta Horoszkohoroszkoe(at)gmail.coml
    Viktor Sylinviktor.sylin(at)gmail.com
    Anna Kotfisannakotfis(at)interia.pl
    Wojciech Korczyńskiwojciechkorczynski(at)net.hr

    Łukasz Jarząbekbulrok(at)wp.pl
    Dariusz Konikdariuszkonik(at)hotmail.com
    Azraelazraelkk(at)gmail.com
    Dawid Miedziochadawidmiedziocha(at)interia.pl
    Joanna Zalewskajoz7(at)wp.eu
    Rafał Lorentrafal.lorent(at)gmail.com
    Witold Jarzyńskiwitek-jarzynski(at)wp.pl

    Jak ktoś pisze w tytule "subiektywna publicystyka" od razu wzmagam czujność

    Dr.Endriu

  • 48. Data: 2009-01-25 16:33:01
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dekazze to całkiem inna bajka i proszę nie ustawiać mnie w tym samym
    > rzędzie ;)

    Faktycznie masz rację, przepraszam .

    Dr.Endriu

  • 49. Data: 2009-01-25 16:34:47
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > 1992 roku .....
    >
    > Za darmo nic nie ma droga Basieńko, Anatolu i Dekaze....

    nie znam tematu bo ani mnie on nie interesuje ani z uwagi na to że połowę
    życia mieszkałem w Hiszpanii nie bardzo rozumiem i zdecydowanie faszyzmu i
    głupich teorii spiskowych nie akceptuję. Poza tym mam sąsiada i przyjaciela
    zresztą czarnoskórego AMERYKANINA, mieszka w PL od 2001r. i drugiego sąsiada
    ale 3 domy dalej DUŃCZYKA i co oni rozkradli "TWOJĄ?" ziemię, czy kupili czy
    jakiś inny problem występuje że mieszkają w kraju pełnym rydzykowych
    oszołomów czy co? Ja mam dom w Hiszpanii i to może też dla nich jakiś
    problem czy coś innego? pamiętam przed wstąpieniem do unii te chore wizje
    rydzykowych michalkiewiczowych oszołomów jak to się niemcy czają i pół
    polski zaraz wykupią bo już wykupują i nie wiadomo co się stanie itp itd.. i
    cała reszta głupot a zaraz po wejściu w kolejce po środki unijne pierwszy
    stanął nie płącący podatków oszust z torunia hahaha..

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 50. Data: 2009-01-25 16:39:07
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > co oni rozkradli "TWOJĄ?" ziemię, czy kupili

    Oni nie chcą jej kupić, oni chcą ją ZA DARMO - to jest ta subtelna róźnica

    Dr.Endriu