  • 1. Data: 2003-05-29 11:00:35
    Temat: Egipt - kursy
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis dostalem ostatnia odpowiedz z banku - swoja droga Millennium jako
    jedyny na pytanie zadane przez Millenet odpowiedz wyslal zwykla poczta :)

    Najwiecej trudnosci (mimo iz osoby w oddziale sie staraly) byl BZWBK :)
    Najpelniejsze informacje o sposobie przeliczenia podal Citibank, mBank i
    Millennium. Lukas ogolnie ze swoja obsluga przez Internet odstaje od normy
    :)

    Podobnie jak pisal *blad*, Millennium podaje ze dostaje pliki w ktorych
    kwota jest podana w PLN.

    Bank---kurs---kwota waluty podana przez Europay/Visa

    EURO

    BZWBK---4,322---15,116
    Citibank---4,3765---15,140
    BGZ---4,316---15,158
    INGBSK---4,3251--15,158

    USD

    Millennium---3,7985---16,933
    Lukas---3,8584----17,100
    Inteligo---3,84----17,102
    mBank---3,8462---17,269
    INGBSK---3,8543---17,336

    W sumie tylko w 2 przypadkach banki podaly podobne kwoty przyslane przez
    Europay/Visa

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-05-29 11:04:53
    Temat: Re: Egipt - kursy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    > Podobnie jak pisal *blad*, Millennium podaje ze dostaje pliki w ktorych
    > kwota jest podana w PLN.
    (..................)
    > USD
    >
    > Millennium---3,7985---16,933

    to skad wziales kurs i kwote USD (16,933) dla Millennium w tym zestawieniu?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-29 19:36:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > to skad wziales kurs i kwote USD (16,933) dla Millennium w tym
    zestawieniu?

    Podali mi w liscie :) Uni maja chyba wtyki w Visa i wiedza po jakich kursach
    Visa rozliczala :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-05-30 10:04:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl>
    > zestawieniu?
    >
    > Podali mi w liscie :) Uni maja chyba wtyki w Visa i wiedza po jakich
    kursach
    > Visa rozliczala :)

    no popatrz, a mi nie chcieli podac kwoty w USD ;-))
    czyli ten kurs ktory zacytowales to tez nie jest kurs banku Millennium tylko
    kurs podany przez Visa albo wynikający z przeliczeń własnych ??
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-05-30 10:20:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    tylko
    > kurs podany przez Visa albo wynikający z przeliczeń własnych ??

    Az zacytuje :)

    ..."Bank nie dokonuje przeliczenia transakcji dokonanych kartami
    platniczymi. Przeliczenia tego typu transakcji sa dokonywane przez
    organizacje VISA International lub American Express, w zaleznosci od
    posiadanej karty. Bank otrzymuje plik elektronuczny, ktory zawiera
    przeliczone kwoty w PLN przez ww. organizacje. Kazda transakcja dokonana w
    walucie zagranicznej przeliczana jest najpierw na USD, a nastepnie na PLN.
    Kazdego dnia Visa International pobiera kurs wymiany z rynku
    miedzybankowego, z systemu informacyjnego Reuters. Nastepnie porownuje ten
    kurs z kursami stosowanymi przez inne systemy platnicze, tak aby utrzymac
    pozycje konkurencyjna na rynku."...

    ..."Przedmiotowa operacja zostala rozliczona w dniu 4 maja br. po kursie
    1USD=3,7985 PLN, co oznacza, iz 1 USD=5,9067 EGP."...

    :) Nie zmienia to faktu ze VISA chcac utrzymac pozycje lidera i byc jak
    najbardziej konkurencyjna daje Millennium najlepsze kursy :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-05-30 13:03:33
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > :) Nie zmienia to faktu ze VISA chcac utrzymac pozycje lidera i byc jak
    > najbardziej konkurencyjna daje Millennium najlepsze kursy :)

    Czyzby tajemnicze know-how portugalczykow?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2003-05-30 15:51:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    >
    > ..."Przedmiotowa operacja zostala rozliczona w dniu 4 maja br. po kursie
    > 1USD=3,7985 PLN, co oznacza, iz 1 USD=5,9067 EGP."...

    dzięki - ciebie potraktowali duzo dokladniej niz mnie, choc pisalem do nich
    2 razy zeby sie upewnic ze to prawda.
    Pozwalam sobie przesłać tą informację do SebMala z www.karty.pl bo byl tym
    juz poprzednio zainteresowany
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-05-30 17:04:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > dzięki - ciebie potraktowali duzo dokladniej niz mnie, choc pisalem do
    nich
    > 2 razy zeby sie upewnic ze to prawda.

    Najdluzej czekalem na ta odpowiedz ale warto bylo :)

    > Pozwalam sobie przesłać tą informację do SebMala z www.karty.pl bo byl tym
    > juz poprzednio zainteresowany

    No problem

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-05-31 22:18:43
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Lopez wrote:
> [...]

    Nie zdziwiłbym się ;) Już dawno temu jako pierwsi wprowadzili swoje
    kredytówki Amex, właśnie dzięki BCP.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-06-04 15:14:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bbb9i2$j1g$1@foka1.acn.pl...

    > Nie zdziwiłbym się ;) Już dawno temu jako pierwsi wprowadzili swoje
    > kredytówki Amex, właśnie dzięki BCP.

    A bedac w temacie AmExa :) wlasnie po prawe miesiacu obciazyli mi konto
    tytulem transakji wykonanej ww karta - za 41 funtow egipskich obciazyli mnie
    kwota 27,15 PLN - czyli wychodzi na to ze najoplacalniej jest lacic AmExem w
    Egipcie :)

    --
    JaKi