  • 1. Data: 2005-06-02 08:42:09
    Temat: E-direct w Volkswagen Bank direct jednak mozna miec za darmo. :) Konkurs "VOLKSWAGEN ZA DARMO!" VW
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    Jest sposób na posiadanie konta e-direct w VW Bank direct za darmo przez
    pół roku:
    http://konkurs.wot.pl/

    Niestety, nie dotyczy to osób, które już miały badź ciagle maja
    jakiekolwiek konto w tym banku.

  • 2. Data: 2005-06-02 15:22:23
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-02 10:42, konkurs wrote:

    > Jest sposób na posiadanie konta e-direct w VW Bank direct za darmo przez
    > pół roku:

    Kiepsko ci to spamowanie wychodzi.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 3. Data: 2005-06-02 21:33:28
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Thu, 2 Jun 2005, Peet wrote:

    > Kiepsko ci to spamowanie wychodzi.

    Po pierwsze nie spamowanie, po drugie dlaczego kiepsko? :)

    --
    http://konkurs.wot.pl/

  • 4. Data: 2005-06-03 07:13:21
    Od: IrekR <i...@w...pl>

    A mnie ciekawi ile osób zrezygnowało z konta.
    Jak ja zdawałem karte i token w ich siedzibie, to przedemną robiło to 3
    osoby w kolejce. Dwoje młodych i starze małżeństwo. Było to pod koniec
    maja.
    Jeżeli w ciągu 5 minut w kolejce stało 4 osoby to pewnie nie jest zbieg
    okoliczności, tylko większa grupa ludzi znika z tego banku.

    --
    pozdrawiam,
    IrekR

  • 5. Data: 2005-06-03 07:49:50
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    IrekR wrote:

> [...]
    > Jeżeli w ciągu 5 minut w kolejce stało 4 osoby to pewnie nie jest zbieg
    > okoliczności, tylko większa grupa ludzi znika z tego banku.

    a jak ja byłem to było pusto

  • 6. Data: 2005-06-03 08:04:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a jak ja byłem to było pusto

    Ktoś musi być ostatni ;-)

  • 7. Data: 2005-06-03 08:41:11
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:0b1e.00000d20.42a00f0a@newsgate.onet.pl grupowicz S.T.
    napisał:

    > Ktoś musi być ostatni ;-)

    Znaczy się zgasił światło ? ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 8. Data: 2005-06-04 11:53:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "IrekR" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli w ciągu 5 minut w kolejce stało 4 osoby to pewnie nie jest zbieg
    > okoliczności, tylko większa grupa ludzi znika z tego banku.

    Raczej większość znika drogą zdalną, tzn drukuje wypowiedzenie i wysyła
    razem z tokenem do banku.