  • 31. Data: 2008-03-13 20:14:03
    Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    news:frbdfs$piu$3@inews.gazeta.pl...

    > O kogo obchodzi kiedy ty masz okres. :)

    Dobre :D
    LOL

  • 32. Data: 2008-03-13 20:26:46
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    kashmiri pisze:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:frbdfs$piu$3@inews.gazeta.pl...

    > Dobre :D
    > LOL

    Tak miało brzmieć :-)

    --
    k.

  • 33. Data: 2008-03-14 06:02:18
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Citi to jednak shitowy bank, ciekawe czy ktoś sie zastanawiał, dlaczego Euro
    u nich kosztuje zawsze ze 3-4 gr więcej niż w PKO, ING, BZWBK? I nie ma się
    co cieszyć z darmowych przelewów zagranicznych, czy operacji kartami w EU,
    obijają sobie podwójnie a nawet potrójnie na kursach, hehe, i dlaczego nie
    ma kursów oficjalnie na stronie banku, tylko po zalogowaniu...

  • 34. Data: 2008-03-14 09:05:30
    Od: " Jan-w" <j...@g...pl>

    Zephyr <z...@T...com> napisał(a):

    > dlaczego nie
    > ma kursów oficjalnie na stronie banku, tylko po zalogowaniu...

    Ponieważ są różne kursy dla posiadaczy różnych kont.

  • 35. Data: 2008-03-15 22:23:05
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Marcin Mokrzycki wrote on 2008-03-13 17:40:

    > Do mailowego powiadomienia o udostępnieniu wyciągu w systemie transakcyjnym
    > dołączyli takiego PDFa:
    > http://mjm.in5.pl/Zmiana_toip_kart_kredytowych.pdf

    Ja tam widzę zdanie, że informacja o CreditShield została dodana do
    TOiP, czyli, po mojemu, wcześniej nie znajdowała się w tejże tabeli, ale
    nie oznacza to, że zostało to włączone wszystkim :-)

    CreditShield było "od zawsze" w Citi, a od jakiegoś czasu jest dobrowolne.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 36. Data: 2008-03-16 00:42:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Mi gość który brał wniosek powiedział wprost, że ubezpieczenia są
    > domyślnie włączone i trzeba sobie samemu wyłączyć jak karta przyjdzie.

    A mnie w Citi kilka osób powiedziało, że płatne ubezpieczenia
    są włączane tylko na **wyraźne** życzenie/żądanie klienta.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2008-03-16 01:03:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Samotnik" s...@l...localdomain

    > albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
    > 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
    > wystąpiła ;).

    Mnie właśnie w Citi nie włączyli. :)

    W WBK włączyli, ale zwrócili pieniądze.

    W Sygmie włączyli (bodajże 9.04 złotych na pół roku), choć
    dwukrotnie zapewniali mnie o tym, że nie włączyli, a na umowie
    chytrze tego nie widać, bo jest ,,przypadkiem'' zapisane na szarym
    pasku, który przez ,,pomyłkę'' trafił w to samo miejsce, w którym
    jest mowa o tymże ubezpieczeniu. (na dodatek ja czasami prawie nic
    nie widzę bez lupy, przez co zamalowanej paskiem informacji przeczytać
    nie mogłem) Oczywiście Sygmową kartą nic za nie zapłaciłem. Później
    dowiedziałem się, że wynajęte przez Sygmę panienki otrzymywały więcej
    pieniędzy za kartę z ubezpieczeniem niż za kartę bez ubezpieczenia.
    Takich szarych pasków jest pięć na umowie i tylko w tym miejscu
    pasek (czyli tylko ten jeden pasek) koliduje z treścią umowy. :)

    Lukas dołożył ubezpieczenie i usłyszałem, że należało uważać. :)
    (czy jakoś podobnie) Gdy pracownik Lukas dokładał -- śpieszyło
    się mi straszliwie mocno, co widać było aż nadto wyraźnie, ale
    cały czas rozmawialiśmy o karcie **całkowicie bezpłatnej**
    i z mego zachowania :) wynikało, że nie lubię tracić nawet
    jednej złotówki. Lukas częściowo wycofał się z pobranych składek
    i zwrócił mi po (chyba) dwóch miesiącach zł 1.35 na rachunek karty.
    (pobrał chyba/ponad trzy razy więcej)

    ING nie dał ubezpieczenia, ale dał płatną automagię spłatniczą,
    z której nie chciał zrezygnować. Automagii tej nie było widać
    w internecie; widać ją było dopiero na papierowym wyciągu.
    Automagię dał na moją prośbę, ale zapewniał mnie o tym, że
    automagia jest za free. Podobnych ,,niedowmówień'' było tam
    sporo. Mam je gdzieś spisane.

    GetInBank daje obowiązkowe ubezpieczenie za zł 4.5 na miesiąc,
    ale najpierw daje 50 złotych. :) (ponoć nie będzie to długo trwało)

    -=-

    Innymi słowy -- bywa różnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 38. Data: 2008-03-16 06:18:18
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:frhqfv$7vo$1@flis.man.torun.pl...

    > "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > A mnie w Citi kilka osób powiedziało, że płatne ubezpieczenia
    > są włączane tylko na **wyraźne** życzenie/żądanie klienta.

    Szanowni koledzy 'prawnicy'.
    Zadne ubezpieczenie wiazace sie z pobraniem oplaty nie moze nastapic
    inaczej, niz wskutek oswiadczenia woli ubezpieczanego. Nie ma czegos takiego
    jak nagle pojawiajace sie ubezpieczenie wynikajace z regulaminu. Citi mialby
    duze klopoty z nadzorem ubezpieczeniowym.
    Na wlaczenie creditshield wyrazaliscie zgode przy wniosku o karte, tam to
    bylo integralna czescia wniosku. Ale dla 'biegnacej' karty sytuacja prawna
    jest inna. Citi moze kusic, nie moze zmusic.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 39. Data: 2008-03-16 06:24:40
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:frhrld$99u$1@flis.man.torun.pl...

    > Innymi słowy -- bywa różnie.

    Jak juz napisalem - inaczej wyglada sytuacja przy otwarciu nowej karty a
    inaczej przy utrzymaniu starej. Przy nowej wystawca karty moze ci wcisnac
    nawet wodotrysk z zegarem z kukulka i ubezpieczenie od zajscia w ciaze
    znajomego pingwina. Jesli taki wniosek podpiszesz ...
    Warunków dla kart kontynuowanych nie zmienisz tak prosto. Mozna zrobic tak
    jak citi - podeslac nowa umowe do podpisania (ze niby porzadkuje stara). Ja
    tego nie zrobilem dla ich przyjemnosci, dla mnie nadal jest wazne
    oswiadczenie woli zlozone na wniosku wiele lat temu.