    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwne obliczenia :)
    Date: Tue, 4 Mar 2003 15:46:48 +0100

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ok 360 zl - tyle srednio wydal MultiBank na zdobycie jednego klienta.

    to jak mi zaplaca polowe to zaloze konto u nich..:-)

    > MultiBank wydal prawie dwa razy wiecej na reklame niz mBank w 2002
    > roku

    > No niech ja znajde czas, zeby porownac dane dotyczace ilosci zdobytych
    > klientow.... :), wydana kase na reklame i takie tam.
    >
    > Ale jednak widac, ze koszt zdobycia nowych klientow w bankach
    > wirtualnych jestduza tanszy... Hmm trzeba to zanotowac :)

    tak bylo i sadze ze juz nie jest. Magnesem przyciagajacym do mBanku bylo
    oprocentowanie i brak oplat. Teraz oprocentowanie jest slabiutkie i nie ma
    co przyciagac a co chwila pojawiaja sie coraz nowsze oplaty... Mbank
    zastosowal dobra sztuczke - wmowil ludziom ze beda bezplatni i beda dzielic
    sie zyskiem z klientami i to dalo efekt. Problem w tym ze z obietnic
    przestaje sie wywiazywac - i stad coraz wolniejszy wzrost liczby klientow (a
    liczba internautow np. rosnie bardziej).
    Kto na tym wygra czas pokaze.

    D.