    From: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dyspozycje na wypadek śmierci - w kilku bankach
    Date: Fri, 5 Dec 2003 00:18:39 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@80.51.90.2

    Użytkownik <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:bqo14b$ri4$1@inews.gazeta.pl...

    > Dowiedzialem sie od doradcy w Citibanku.

    Bzdura !!!! Nie ma takiego systemu.Chyba, że pracownicy Citibanku z Poznania
    są jasnowidzami.
    Żaden bank nie ujawni twoich depozytów (bez nakazu sądu).

    Chyba, że chodzi o kredyty, jest BIK i można sprawdzić twoje zadłużenie w
    innych bankach, ale tutaj chodzi o wyeliminowanie nieuczciwych klientów.
    Są jeszcze zbierane z banków informacje o transakcjach > 10 000 EUR(pranie
    pieniędzy). Ale banki wysyłają takie informacje - nie otrzymują.

    Przemek