  • Data: 2015-11-05 09:55:07
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 08:21:02 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > Ktoś się spotkał z takim idiotyzmem?

    Wyjątkowo zakręcone. Przy tak niereformowalnym banku wypadałoby zostawić
    rachunek wyjściowy aż do momentu zwrotu środków. Ja nie spotkałem się z tym.
    Idea, która oferuje w miarę przyzwoite procenty i w której na przestrzeni
    lat założyłem już kilkadziesiąt lokat przez internet (bez konta), pozwala
    wejść do systemu i bez problemu samemu podać/zmienić numer rachunku do
    automatycznego zwrotu środków po terminie ekspiracji.
    Z usług takiego banku jak w w/w poście wolałbym nie korzystać.