  • 11. Data: 2009-05-29 09:48:31
    Temat: Re: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.h1v9sv.hr7.brzezi@brzezi.chello.pl...

    > No popatrz, u mnie na komorce alior(standardowy, nie mobile) dziala
    > dobrze,
    > natomiast mbank ma problemy z ramkami...

    u mnie standardowy alior ma problemy w operze
    czasami się nie pojawiają wogóle elementy
    albo niektóre elementy kręcą się cały czas
    bank ten jak polbank traktuję tylko jako ciekawostkę

  • 12. Data: 2009-05-29 10:53:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:

    > Wreszcie jest potrójny przelew ZUS

    Brawo mbank! Jeśli jeszcze będzie przy nim w historii 'wykonaj ponownie'
    również dla 3 przelewów to faktycznie przyspieszy to operację.

    a.

  • 13. Data: 2009-05-30 11:08:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" gvlvf4$5j8$...@n...onet.pl

    > Natomiast nie podoba mi się zmiana ekranu listy rachunków.

    Ja czekam na taki interfejs, który dołoży mi pieniędzy... ;)
    Aktualnie interfejsy rożnych banków są dla mnie równie
    bezużyteczne -- żaden nie dodaje mi szmalu... ;)

    Albo inaczej -- nie narzekam na interfejsy,
    choć drażni mnie czas oczekiwania...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-05-30 11:13:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "plusz" 2...@x...goog
    legroups.com

    : własnie to jest zaleta mbanku,

    Imo główną zaltą mBanku jest prezlewanie do ZUS
    i US za freeko, i to na dodatek z firmowego konta.

    Inne (; interfjesy ;) biorą szmal za konto i/lub takie przelewanie.

    : że jest maksymalnie prosty i można z
    : dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
    : mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alio

    I ja pochwalam prostotę, bo nie handluję superkomputerami.
    Gdy już będę takim handlarzem, pomyślę o tym, aby wyjaśnić
    frajerom, znaczy... Szanownym mym Klientom, że pieniądze
    nie lubią prostactwa mBanku... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-05-30 19:33:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 30, 1:13 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "plusz" 2...@x...goog
    legroups.com

    > : własnie to jest zaleta mbanku,
    >
    > Imo główną zaltą mBanku jest prezlewanie do ZUS
    > i US za freeko, i to na dodatek z firmowego konta.
    >
    > Inne (; interfjesy ;) biorą szmal za konto i/lub takie przelewanie.

    Lukas nie bierze. Co więcej: Lukas nie bierze za przelewy firmowe-
    >osobiste.
    Ostatnio, zniesmaczony mBankiem otworzyłem firmowe w LB.
    LB za to bierze 1 zł/miesiąc za "manie" konta firmowego.

    > : że jest maksymalnie prosty i można z
    > : dowolnego urządzenia (nawet prostej komórki) korzystać
    > : mam nadzieję, że nie wprowadza czegoś takiego jak alio
    >
    > I ja pochwalam prostotę, bo nie handluję superkomputerami.

    LB chyba podobnie dobrze działa z przeglądarek w telefonie itp.

    > Gdy już będę takim handlarzem, pomyślę o tym, aby wyjaśnić
    > frajerom, znaczy... Szanownym mym Klientom, że pieniądze
    > nie lubią prostactwa mBanku... ;)

    Ja już zacząłem :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2009-05-31 22:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 1...@l...goo
    glegroups.com

    : Lukas nie bierze. Co więcej: Lukas nie bierze za przelewy firmowe->osobiste.

    Lukas nie bierze? Ale Lukas kradnie i rabuje. :)
    A mBank dał mi stówkę na moje ubiegłoroczne imieniny. :)

    A piszę to na wypadek, gdyby w tym roku mBank zapomniał
    o tym, że moje imieniny tuż, tuż... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-06-03 14:05:40
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    Kolejna porcja informacji na temat wdrożenia czerwcowego - tym razem o
    kartach
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407

    Małgorzata Kowalska

  • 18. Data: 2009-06-09 19:05:06
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 3 Cze, 16:05, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Kolejna porcja informacji na temat wdrożenia czerwcowego - tym razem o
    > kartachhttp://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407
    >
    > Małgorzata Kowalska

    Czas dodać kolejną porcję informacji
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

  • 19. Data: 2009-06-09 21:11:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MałgosiaK"
    o.googlegroups.com

    > Czas dodać kolejną porcję informacji
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

    Noooo :) I to mi się podoba. W końcu funkcjonalny system będzie wyglądał
    jeszcze przejrzyściej co się bardzo chwali.
    Jak by jeszcze dało się coś zrobić z trwałością (zwiększoną odpornością na
    intensywne korzystanie) kart płatniczych mBank to było by bardzo miło.

    To chyba wszystko z mojej strony - Oby tylko wdrożenie przebiegło sprawnie,
    czego sobie, innym klientom mBanku oraz pracownikom życzę pomimo tego, że
    ostatnio zachowujecie się bardzo brzydko ;)

  • 20. Data: 2009-06-09 21:24:57
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-06-09, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Czas dodać kolejną porcję informacji
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

    Hm, a potwierdzenie faksem? Nie macie faxserwera? Bo PDFem to fajnie,
    ale są takie sytuacje (ktoś zapomniał opłacić np kablówki) gdzie puszcza
    przelew, klika wyślij potwierdzenie na fax o nr xxx i do kablówki trafia
    fax z numeru telefonicznego należącego do banku z potwierdzeniem.
    Opcia dobra gdy się nie ma internetu i zleca np operatorowi, oczywiście
    extra płatna w granicy 1-5 pln :)

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej