  • Data: 2003-07-31 08:44:50
    Temat: Re: Duze wplaty - PODATEK OD PROSTYTUCJI
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec sytuacja wyglada tak, ze sprzedaje mala dzialke, ktora jeszcze jest
    > rolna, ale w trakcie przekwalifikowania, kwota u notariusza bedzie nizsza,
    > niz to co w portfelu. Iczesc tych pieniedzy chce ulokowac na lokacie.
    > A co by bylo gdyby US dostal odpowiedz, ze wygralem na loterii, lotto lub
    > np. wyscigi konne na sluzewcu :)
    >

    > POzdr.
    > ADI

    1. To co robisz to w świetle prawa przekręt i pranie brudnych (z
    nieujawnionych źródeł) pieniędzy. Powinieneś dobrze przemyśleć czy warto,
    zwłaszcza jeśli ta kwota jest znaczącą w stosunku do twoich dochodów i
    zamierzasz pieniądze oszczędzać. Jeśli np. za rok zdecydujesz sie kupić auto
    lub dom, to możesz mieć problemy z dowiedzeniem skąd pieniądze.
    Wykroczenie lub przestępstwo skarbowe (możesz sprawdzić które z nich) polega
    m.in że obowiązek zapłacenia 2% podatku od czynnośći cp solidanie leży na
    tobie i kupującym. Świadomie, z rozmysłem i publicznie (internet) zaniżanie
    podatku naraża cię na skutki dużo większe niż korzysci. Z tego jest
    oczywiście dość proste wyjście (bo podatek płaci się od WARTOŚCI nie od
    CENY).

    2. Możesz też zeznać, że twoja żona sie prostytuuje. To nie żart. W naszym
    pięknym kraju dochody z tej działalności nie są opodatkowane, a jest ona
    legalna (nie sutenerstwo!!!!). Było to już przez podatników stosowane ALE
    musisz dowieść, że masz żone w że ona rzeczywiście to robi. Podobnie z
    wygraną na wyścigach. Jeśli wygrywasz dużo i odchodzisz bez zaświadczenia,
    to TWÓJ PROBLEM, an nie urzędu. Jeśli nie możesz tych faktów UDOWODNIĆ, to
    musisz je UPRAWDOPODOBNIĆ (światkowie itp) w trakcie postępowania, tak by
    dać urzędowi szansę na wydanie dobrej dla cię decyzji.

    Stefan vel NO-Przekręt