  • Data: 2003-07-31 12:08:59
    Temat: Re: Duze wplaty
    Od: "ADI" <p...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thursday, July 31, 2003 9:08 AM czasu lokalnego,
    niejaki(a): jba2 z adresu: <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pogooglujmy troszkę!

    1. Wow ale bystrzak z Ciebie

    2. Moze pogooglaj jeszcze i pomozesz prokuraturze w rozwiazaniu spraw
    Panow Rywina czy Gudzowatego,
    Wtedy i satysfakcja twoja bedzie wieksza i panstwo zyska wiecej do
    budzetu bo to beda miliony pln.

    3. Jeszcze raz gratuluje bystrosci i umiejetnosci googlowania, niewielu
    internautow to potrafi

    4. Moje pytanie to mogly byc czystoteoretyczne dywagacje, a to ze chce
    sprzedac dzialke, to nie wiele znaczy.

    Masz dowody to wal do urzedu Skarbowego w Żywcu.

    > Ślady wiodą do Bielskiego Klubu Karate Taikyoku - ul. Starobielska.

    2. I co ze zrobilem strone internetowa min. dla BKK Taikyoku????

    Klubu w to nie mieszaj.

    Moze podac Ci adres mojej parafii - bo czasem do kosciola chodze???

    > Na pl.ogloszenia.sprzedam ciekawe ogłoszenie:
    > "Sprzedam dzialke budowlana

    3. Jesli jestes zainteresowany to zapraszam, wciaz chce sprzedac cena 30
    000 PLN, nie do negocjacji

    > Kontakt: (0 prefix 33) 862-13-64 (po 17:00)

    Mozesz nawet wczesniej

    > Piotr M. - reszta nazwiska jest chyba w stopce strony Klubu karate

    Tak, zgadza sie, i co z TEGO???

    Zapomniales jeszcze, ze dodac ze korzystam z modemu i zawsze logi mozna
    w tepsie sprawdzic, a tak powaznie, to gdybym mial cos do ukrycia to
    zamaskowal bym sie za firewallem, nie podawal maila, albo zalozyl sobie
    takiego na 2 dni jak ty.

    Milego dnia