  • Data: 2015-05-15 00:49:05
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" mj2du5$lc1$...@s...man.poznan.pl

    > dla tych co brali wcześniej, a teraz niski wibor banki "rekompensują" wyższą
    marżą...zrobi się wesoło jak wibor wzrośnie

    > znowu pojawi się jakaś grupa "nabitych" w kredyty? okaże się, że ktoś znowu nie
    wiedział, że wibor może wzrosnąć?

    Wersja spokojna:

    Bo WIBOR dlatego zdołował, aby kredytobiorcy nie mogli
    mówić, że nie zdawali sobie sprawy z wagi WIBORu.

    Wersja zadziorna:

    Bo WIBOR dlatego zdołował, aby kredytobiorcy nie mogli
    mruczeć, że nie zdawali sobie sprawy z wagi WIBORu.

    -=-

    Ja nawet WIBORu od LIBORu nie odróżniam. :)
    Drzewa wiśniowe owocują szczodrze -- wolę
    zbiórki, choć ostatnio kuleję na zdrówku. :)

    -=-

    Bogu dziękuję za ludzi z tej grupy, za banki obdarzające
    mnie wisienkami i orzeszkami.. I za to, że nie miałem
    pieniędzy na kredyty we frankach... I za przekleństwa,
    dzięki którym przed kilkunastu laty postanowiłem, że
    nie zaciągnę żadnego kredytu, chyba że karcianego typu
    lub takiego, jaki dawał Mille -- tydzień na/za free. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'