  • Data: 2015-05-15 01:11:34
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" mj2eak$lc1$...@s...man.poznan.pl

    > niedawno miałem takich przypadek, kredyt na 40 lat (!), spłacany od 4 lat
    i.......pomimo spłaty już dość sporej kwoty klientka
    > nadal upfrontu nie spłaciła czyli nadal ma więcej kapitału netto do spłaty niż w
    dniu zaciągania kredytu

    Pocieszę Państwa. Za PRLi było właśnie tak -- człowiek spłacał, spłacał...
    I spłacić nie mógł. Spłacił dolarami ileś procent -- przyszło wyrównanie. ;)
    spłacił złotówkami -- ,,przewalutowali''... ;) I taka kołomyja była kiedyś
    na porządku dziennym. Powaga!!! Oficjalnie były jakieś rewaloryzacje, dzięki
    którym ze złotówki powstawały miliony, ale w istocie było podobnie do tego
    cyrku, który jest teraz z frankowymi kredytami...

    Dopiero przełom lat 80 i 90 dał ludziom nadzieję na normalność, jednak
    ta normalność ustąpiła ponownej paranoi, tyle, że teraz już chyba nikt
    nie łudzi się tak, jak kiedyś łudzono się:

    ,,Wejdziemy do NATO i UE -- będzie cudownie!!!''.

    Mnie Piotr Lussa (syn byłego prezydenta Białegostoku) nazywał infantylnym,
    bo wierzyłem w tak zwaną Polskę. On nie wierzył i mówił, że polskie państwo
    jest w stanie rozkładu. Lussa był (i jest) bogaczem, ale inni moi znajomi
    płci męskiej pożenili się z bogatymi kobietami -- wiedzieli, że pracą,
    nikt w Polsce nie wzbogaci się. :)

    Mnie szansę na godziwe życie zabrały wojny domowe początku
    XXI wieku -- wyniszczające skutecznie.

    -=-

    Cieszę się każdym przeżytym dniem (a bywa, że godziną -- miniona
    zima była ciężka) i nie zamartwiam się zbytnio niczym...

    -=-

    Banki i galerie karmiły mnie i broniły.
    Bankom, galeriom handlowym i ludziom z tej grupy (ale
    chyba ;) nie Budzikowi i nie JF-owi?) wiele zawdzięczam. :)
    Miło mija mi czas i w galeriach, i na tej grupie, i w bankach...

    I z tego cieszę się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'