  • Data: 2020-05-12 13:35:46
    Temat: Re: Dostałem z banku zawiadomienie
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2020 o 13:24, Akarm pisze:

    > Płacą kredytobiorcy i tacy dziwni ludzie, którzy uważają, że należy
    > płacić za usługi bankowe w rodzaju konto, karta, przelew... Niektórzy
    > wolą za takie usługi płacić, bo to według nich niech jest "tańsze" od
    > korzystania z usług banku całkowicie i bezwarunkowo bezpłatnie.

    płacenie za usługi, które mogą być bezpłatne może być tańsze...

    ale coś w tym musi być, kiedyś obsługiwałem klienta, który BARDZO chciał
    negocjować warunki z bankiem

    jeden wniosek złożył sobie sam, i uzyskał obniżenie prowizji z 1 do 0,5%
    drugi składał ze mną, prowizja od razu wynosiła 0%

    wybrał bank pierwszy, bo udała mu się negocjacja (zapłacił "tylko" 1500
    zł prowizji) zamiast drugi, w którym negocjacji prowizji nie było (banki
    nie przewidują ujemnych wartości prowizji)

    ps
    pozostałe warunki kredytowania praktycznie takie same w obydwu bankach

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje