  • 1. Data: 2002-06-03 22:06:03
    Temat: Dolar ?
    Od: "AA" <c...@a...net.pl>

    co robić z pieniędzmi?
    Czy jak bym kupił teraz dolara po 4,7zł to dobry pomysł??
    czy lepiej lokatę założyć w pkosa ????

  • 2. Data: 2002-06-03 22:10:41
    Temat: Re: Dolar ?
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AA" <c...@a...net.pl> wrote in message news:adgp8a$c3e$1@news.tpi.pl...
    > co robić z pieniędzmi?
    > Czy jak bym kupił teraz dolara po 4,7zł to dobry pomysł??
    > czy lepiej lokatę założyć w pkosa ????

    chcesz kupic po 4,7 zl ?

    chetnie Ci sprzedam :)))

    -adrian

  • 3. Data: 2002-06-04 13:59:24
    Od: "DARS" <d...@p...onet.pl>

    Kup sobie euro ! Zobaczysz zarobisz ........

    DARS

  • 4. Data: 2002-06-04 14:25:25
    Od: "AA" <c...@a...net.pl>

    > Czy jak bym kupił teraz dolara po 4,7zł to dobry pomysł??

    sory pomyłka nie po 4,7 tylko np: 407.31

  • 5. Data: 2002-06-04 17:25:00
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Kup sobie euro !  Zobaczysz zarobisz ........

    Eee tam, póki Balcerowicz pilnuje kasę - lokuj PLN, to lepszy biznes niż z
    ojro ;)

  • 6. Data: 2002-06-04 18:53:10
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "AA" <c...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > sory pomyłka nie po 4,7 tylko np: 407.31

    ŚWIETNY POMYSŁ!

    Dam ci rabat!. Po 400 zł z przyjemnością ci pomogę.
    Ile ci potrzeba ????
    Mam nadzieję, że nie miałeś na myśli jednego szczerozłotego dolara sprzed
    200 lat:-)))

  • 7. Data: 2002-06-04 21:18:52
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ile ci potrzeba ????
    > Mam nadzieję, że nie miałeś na myśli jednego szczerozłotego dolara sprzed

    Iii..., czepiasz się kolesia ;))