  • 11. Data: 2008-06-04 12:45:16
    Temat: Re: Doktorat z socjologii finansów-prośba o typy tematów
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    .

    > z bardzo prostej przyczyny.
    > za doktoranta dostaje sie pieniadze z budzetu centralnego.

    Ale dajcie mu moze jeszcze jakies sugestie co do pracy.
    Zaprosilem go tutaj, bo nie mogl znalezc odzewu na innych forach.

  • 12. Data: 2008-06-04 12:59:27
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik " czeku" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    /.../
    > A co myślicie o idei social lending jako temat pracy, a co o wykluczeniu
    > finansowym? Bo takie tematy tez chodza mi po głowie:)

    Ten ostatni, wykluczenie finansowe, to też niezły.

    Można szukać coś w temacie wpływu informacji z BIK-ów na przeżycie
    poszczególnych osób, klasyfikowania społeczeństwa wg arbitralnie ustalonych
    kryteriów (przez BIK), dyskryminacją, automatyzacją decyzji co do relacji
    bank-klient, itd... Zwrócić uwagę na istnienie coraz większej rzeszy ludzi,
    którzy z nie swojej winy są "deptani" przez system finansowy...

    k.

  • 13. Data: 2008-06-04 13:02:18
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    .

    > Ale dajcie mu moze jeszcze jakies sugestie co do pracy.
    > Zaprosilem go tutaj, bo nie mogl znalezc odzewu na innych forach.

    Może warto wyszukać jakieś maile do działów analiz i strategi w bankach.
    Taki doktorant to potencjalny wyrobnik, za pół ceny zrobi coś o czym
    ludzie myśleli od dawna ale nikt się nie chciał brać za mrożonki o
    niepewnym wyniku. Praca zlecona przez prawdziwy bank na pewno ułatwi
    szukanie promotora, może nawet jakieś pieniądze z tego będą dla autora.
    Bankom się ostatnio wiedzie nieźle, konkurencja duża, może będą chętni
    inwestować w przyszłość, wprowadzać nowoczesne metody itp.

    Sebastian

  • 14. Data: 2008-06-04 13:04:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > Ale dajcie mu moze jeszcze jakies sugestie co do pracy.
    > Zaprosilem go tutaj, bo nie mogl znalezc odzewu na innych forach.

    Sugestie co do pracy? Niech szuka pracy.
    Kiepsko widzę przyszłość doktoranta, który nie wie co chce robic.

  • 15. Data: 2008-06-04 13:26:57
    Od: robbi <r...@n...com>

    pwz pisze:

    > (...)
    >
    > Poszedłeś zatem na studia doktoranckie, nie wiedząc, co cię interesuje,
    > na jaki temat chciałbyś pisać pracę dr? O tempora, o mores!

    Ja sie zastanawiam jak przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z takim poziomem
    zainteresowań i wizją tego co chce robić w przyszłość

    --
    pzdr
    robbi

  • 16. Data: 2008-06-04 21:04:51
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Może mielibyście jakieś ciekawe propozycje tematów/zagadnień takiej pracy?

    Jako, że zarabiam na bankowości internetowej poprzez serwis
    http://patbank.pl . Chętnie przeczytałby pracę w temacie kto najchętniej
    korzysta z tego rodzaju bańkowości, jakie grupy społeczne i wiekowe.
    Dlaczego inne grupy nie korzystają i dlaczego? Jak przekonać tych co nie
    korzystają, by zaczęli.

    --
    Patryk

  • 17. Data: 2008-06-05 03:00:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    robbi wrote:

    > Ja sie zastanawiam jak przeszedł rozmowę kwalifikacyjną z takim poziomem
    > zainteresowań i wizją tego co chce robić w przyszłość

    rozmowe przechodza wszyscy bo z tego jest kasa.
    Nikt nie podcina gałęzi na której siedzi.

  • 18. Data: 2008-06-05 03:08:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Patryk wrote:

    > Jako, ?e zarabiam na bankowo?ci internetowej poprzez serwis
    > http://patbank.pl . Chetnie przeczyta?by prace w temacie kto najchetniej
    > korzysta z tego rodzaju bankowo?ci, jakie grupy spo?eczne i wiekowe.
    > Dlaczego inne grupy nie korzystaj? i dlaczego? Jak przekonaae tych co nie
    > korzystaj?, by zaczeli.

    to jest temat na pracę magisterską. I to ewentualnie z marketingu i
    zarzadzania. Ewentualnie wstep do doktoratu
    Do doktoratu brakuje mi tu jeszcze np. opracowania nowej metody jak taką
    grupą sterować. jakieś badania dotyczące efektywności nowej metody jak
    również analizy podobnych metod marketingowych w porównaniu z nową
    autorską metodą plus wnioski dlaczego nowa metoda jest unikatowa i w
    jakich dziedzinach sie sprawdza a w jakich nie. No i wszystko oczywiście
    jaknajbardzie w odniesieniu do socjologii i wpływu poszczególnych
    elementów metody na zachowanie ludzi.
    Dobrze by bylo rownież mieć ją gdzieś wdrożoną bo przecież na czymś
    badania trzeba zrobić.

  • 19. Data: 2008-06-05 07:56:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > elektronicznej, w tym może z bankowości internetowej. Problem w tym, że
    > nie
    > jestem w stanie zdefiniowac tematu pracy, która by mnie interesowała
    > biorąc
    > pod uwagę socjologiczny wymiar pracy.

    myslalem, ze doktorat "wychodzi sam" z zainteresowan, z pracy,
    z publikowanych artykulow ...a tu na odwrot.
    :(

  • 20. Data: 2008-06-05 23:46:07
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > korzysta z tego rodzaju bańkowości, jakie grupy społeczne i wiekowe.
    > Dlaczego inne grupy nie korzystają i dlaczego? Jak przekonać tych co nie

    I znowu spamujesz...

    k.