  • Data: 2014-09-30 09:57:26
    Temat: Re: Dodatkowe konto internetowe
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5429f25b$0$12622$65785112@news.neostrada.pl...

    > A Millenium? trzeba wpłacać co miesiąc?

    Nie mam pojęcia. Na stronie tego nie napisali?
    Ja wiem o bezpłatnych kontach z przelewem za 0 w Meritum, T-Mobile (dawniej
    Alior Sync), mBank, ale zapewne wiele innych banków ma w ofercie konto
    spełniające Twoje warunki.
    O tym, że konieczność co miesięcznych wpłat jest dla Ciebie istotna do tej
    pory nie pisałeś. Jak przelew za 0 to konieczność przelania w te i z
    powrotem raz w miesiącu nie musi być czynnikiem dyskwalifikującym.
    P.G.