  • Data: 2003-08-01 09:44:04
    Temat: Re: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kredytowki to ja mam dwie w uzyciu. Interesowal mnie wylacznie
    kredytowy
    > Mastercard (mam 2 visy)

    A dlaczego się u pierasz przy MasterCard. Z BPH-PBK jest kiepsko
    rozwiązana bo wszystko walą przez Euro, lepszy byłby MC lub VC z PKO BP
    SA gdzie stosowane są przeliczniki przez Euro lub $ w zależności w
    jakiej walucie kupujesz. A może lepsza byłaby VC z Millennium, tylko te
    2 zł. za rachunek u nich.

    Mam przy okazji pytanko, jeśli zlikwiduje rachunek w BPH-PBK (dopiero
    założony), to czy będzie wgląd na KK przez Sez@m?