  • Data: 2003-08-01 18:50:32
    Temat: Re: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkowniczka "dracula"

    > zaznaczylam, iz bez powodu tego zrobic nie moze....
    > a szczegoly obslugi weksla precyzuje poniekad deklaracja wekslowa czyz
    > nie??? (przyznam szczerze, ze dawno nie widzialam tego druku i nie
    pamietam
    > szczegolowo co w niej jest napisane).

    Ja weksla bankowi nigdy nie dawałem, więc co jest w deklaracji nie wiem.
    Jeżeli ktoś ma przykład - chętnie się zapoznam z treścią.
    Ale AFAIK weksel jest zobowiązaniem niezależnym od kredytu.Umieszczenie
    jakichkolwiek warunków na wekslu AFAIR powoduje że jest nieważny.
    Czy taka deklaracja w jakikolwiek sposób wiąże bank, czy też służy głównie
    poprawie samopoczucia dłużnika?

    Bogdan B.