  • Data: 2003-08-01 19:19:41
    Temat: Re: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "Rafal" <s...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    służę uprzejmie przykładem:

    Bank ....

    Oddział ...

    W załączeniu składam do dyspozycji Banku ... Oddział ..., weksel in blanco

    bez protestu z mojego wystawienia.

    Weksel stanowi zabezpieczenie .... w wysokości ... udzielonego na podstawie

    Umowy .... z dnia ...

    Bank ma prawo wypełnić weksel w każdym czasie na sumę

    odpowiadającą mojemu zadłużeniu w Banku, łącznie z przysługującymi

    Bankowi odsetkami, opatrzyć te weksel datą płatności i datą wystawienia

    według własnego uznania, zawiadamiając mnie o wypełnieniu weksla listem
    poleconym.

    List ten powinien być wysłany najpóźniej na 7 dni przed terminem płatności
    weksla.

    Weksel będzie płatny w Banku ... Oddział ...

    Zobowiązani wekslowo wyrażają zgodę by w/w pismo zastąpiło przedstawienie
    weksla do zapłaty.

    jak widać deklaracja taka wiąże Bank. może on wystawić weksel tylko w celu
    ściągnięcia należności z tej

    konkretnej umowy.