eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego umieszczanie nr kont bankowych publicznie (np na www) moze byc niebezpieczne? › Re: Dlaczego umieszczanie nr kont bankowych publicznie (np na www) moze byc niebezpieczne?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego umieszczanie nr kont bankowych publicznie (np na www) moze byc
    niebezpieczne?
    Date: Mon, 06 Nov 2006 07:03:42 +0100

    On Sun, 5 Nov 2006 18:53:07 +0000 (UTC), Piotr Krukowiecki

    >Dla kazdej transakcji masz osobne konto?
    Nie.

    >Takie rzeczy wpisuje sie jako tytul.
    Ale to nadawca wpisuje nie odbiorca. A niestety nadawcy nie zawsze
    wpisuja za co placa. Zdarzaly sie wplaty typu "za internet" podczas
    gdy swiadczona byla usluga "w internecie" a nie dostepu do internetu.

    Jak dostawalem taka wplate nie powiazana z transakcja - "bo ja
    myslalem ze jak wplace to pan wie o co chodzi i co ja zamierzalem
    zamowic" - to byla niepotrzebna praca w poszukiwaniu kontaktu do
    nadawcy (w danych przelewu nie bylo nr telefonu, maila) lub praca
    polegajaca na zwrocie wplaty.

    Jak nie ma rachunku publicznie widocznego to jest porzadek bo nr
    rachunku dostaje tylko ten czyjej wplaty sie spodziewam. A mimo to
    zdarza sie ze tytul wplaty nie ma odniesienia do rzeczywistosci (mimo
    ze klient dostaje wyrazny zapis na dokumentach "prosze wpisac tytul
    wplaty: transakcja nr 12345" - a wpisuje "za uslugi") a dane
    wplacajacego sa inne niz zamawiajacego (bo to szwagier "wplacil
    internetem").

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl