eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego umieszczanie nr kont bankowych publicznie (np na www) moze byc niebezpieczne? › Re: Dlaczego umieszczanie nr kont bankowych publicznie (np na www) moze byc niebezpieczne?
  • Data: 2006-11-28 11:01:10
    Temat: Re: Dlaczego umieszczanie nr kont bankowych publicznie (np na www) moze byc niebezpieczne?
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    To jest spadek mentalny po latach komunizmu w tym kraju.
    Urzędy nadal rzadko na pieczatkach mają numer telefonu do urzednika.
    Dla "ułatwienia" numery wewnetrzne są inne niż numery pokoi, choć w wielu wypadkach
    mogłyby byc takie same.
    Papiery firmowe wielu osób prawnych nadal nie maja numeru rachunku bankowego, choc ta
    osoba prawna przypomina Ci o
    wpłacie jakiejs kilkuzłotowej zaległości, na rachunek oczywiscie (nie jestem w stanie
    wymóc na spółdzielni mieszkaniowej
    podawania numeru ich rachunku w korespondencji).
    Numer rachunku musiałbys sobie oczywiście zdobywac osobno i olewasz sprawę.
    Nadal jesteś dla nich petentem, a nie klientem.
    Biurestwo trzyma się mocno.
    JaC

    > Jednakze zdaje sobie sprawe ze dla wielu osob brak rachunku na stronie www jest
    utrudnieniem np gdy chca zaplacic,
    znaja kwote do wplaty a sa na tyle daleko od dokumentow ze nie sa w stanie sprawdzic
    numeru rachunku na fakturze.

    It has removed 2598 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!