  • 1. Data: 2002-02-08 18:57:11
    Temat: Dlaczego nie można zmienić nadawcy przelewu [mbank]
    Od: "Tomek G." <p...@p...onet.pl>

    Dlaczego przy przelewie w Mbanku zlikwidowali pole edycyjne nadawcy
    przelewu - wcześniej można było podać Imię i nazwisko oraz adres. Bardzo mi
    się to podobało bo mogłem robić przelewy za telefon i takie tam za całą
    rodzinkę.
    Od kiedy to to zmienili bo chyba jakoś niedawno ?

  • 2. Data: 2002-02-08 19:04:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    od niedawna

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-08 19:12:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 08, 2002 at 07:57:11PM +0100, Tomek G. wrote:

> [...]
    > się to podobało bo mogłem robić przelewy za telefon i takie tam za całą

    I tak mozesz. Sam tak robie i nie ma problemu.

    A zlikwidowali coby nie mozna bylo fake nazw podstawiac.

    > Od kiedy to to zmienili bo chyba jakoś niedawno ?

    Chyba w nocy z soboty na niedziele.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-08 19:14:22
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek G." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzinkę.
    > Od kiedy to to zmienili bo chyba jakoś niedawno ?

    Jak dzwonilem na mLinie to mi mLinka powiedziala, ze jest to kolejne
    udoskonalenie systemu

    no coments...

    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2002-02-08 19:35:12
    Od: Mi <m...@p...onet.pl.123>

    Tomek G. wrote:

    >Dlaczego przy przelewie w Mbanku zlikwidowali pole edycyjne nadawcy
    >przelewu - wcześniej można było podać Imię i nazwisko oraz adres.
    >Od kiedy to to zmienili bo chyba jakoś niedawno ?

    Parę dni temu. Niezła wtopa, no nie?
    Ktoś z mBanku powinien za to wylecieć z roboty.

  • 6. Data: 2002-02-08 20:04:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewu - wcześniej można było podać Imię i
    nazwisko oraz adres. Bardzo mi
    > się to podobało bo mogłem robić przelewy za

    A zrobili coby system uszczelnić ... zreszta nie
    wszyscy o takiej mozliwości wiedzieli.
    Możesz przecież wszystko wpisac w tytule przelewu,
    ja tak robię ... łącznie z kodem pocztowym :-))

    Sark

  • 7. Data: 2002-02-08 21:19:49
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Mi" <m...@p...onet.pl.123> wrote in message

    > Parę dni temu. Niezła wtopa, no nie?
    > Ktoś z mBanku powinien za to wylecieć z roboty.

    A ja raczej powiem że mógłby wylecieć gdyby tego nie zrobili.
    Wyobrażasz jakie przekręty można było robić za pomocą takich przelewów ?

    Np taki pan Krzaklewski mógłby sobie na kampanie wyborczą kasę wysyłać,
    nie mogli by mu nic zrobić, porównywać charakteru pisma itp.

    Nie powiem fajne były te przelewy, no ale cóż ... :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 8. Data: 2002-02-09 00:19:08
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) ]

    >I tak mozesz. Sam tak robie i nie ma problemu.
    >
    >A zlikwidowali coby nie mozna bylo fake nazw podstawiac.

    Hehe :-) Jedynym zastosowaniem, jakie znalazłem dla edycji nadawcy to
    wysłanie kilku przelewów jako Święty Mikołaj. Szkoda, że już nie
    można.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 9. Data: 2002-02-09 00:22:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 09, 2002 at 01:19:08AM +0100, Lukasz Kowalczyk wrote:

    > Hehe :-) Jedynym zastosowaniem, jakie znalazłem dla edycji nadawcy to
    > wysłanie kilku przelewów jako Święty Mikołaj. Szkoda, że już nie
    > można.

    Ależ Łukasz Kowalczyk nie był w ich zamierzeniu osobą której nie lubią
    i na której należy się powyżywać ;-)

    A swoją drogą - po to są te cholerne 4 linijki aby cos w nich
    umiescić.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-09 10:39:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 19:57:11 +0100, "Tomek G." <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >się to podobało bo mogłem robić przelewy za telefon i takie tam za całą

    No i w czym problem ? Od 1,5 roku place rachunki inetem w tym
    wiekszosc nie na mnie, bez zadnych problemow. Od tego jest tytul zeby
    tam wpisac za kogo jest platnosc.
    nawet z 30 znakami w mB sobie radzilem a przy pelnej dlugosci tytulu
    to moge wpisac wszytke szczegoly, tak ze jakby odbioca nie kombinowal
    to musi zaksiegowac to poprawnie :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl