  • 21. Data: 2002-02-12 08:42:19
    Temat: Re: Dlaczego nie możnazmi enić nadawcy przelewu [mbank]
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Pieprzenie w bambus. Jaki jedno ma zwiazek z drugim?

    Pytania nie zrozumiełem, odpowiadam nie wiem.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    -As-

  • 22. Data: 2002-02-12 09:07:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 12 Feb 2002 09:32:34 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >To ja się nie zdziwię, gdy mBnak wprowadzi płatne przelewy :).
    >Pewnie już nie wyrabiają z opłatami za nie, a do końca roku chcą wyjść na +.

    e tam, kiedys to robilem z Lukasa a ci zamiast podwyzki nawet obnizyli
    :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-02-12 17:25:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    >
    > To ja się nie zdziwię, gdy mBnak wprowadzi
    płatne przelewy :).
    > Pewnie już nie wyrabiają z opłatami za nie, a do

    Kompletnie cię nie rozumiem, co ma wspólnego
    długość tytułu przelewu z opłatą jaką ponosi mbank
    za przelew elixirem ? gdzie tu związek ?

    Sark

  • 24. Data: 2002-02-13 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Kompletnie cię nie rozumiem, co ma wspólnego
    > długość tytułu przelewu z opłatą jaką ponosi mbank
    > za przelew elixirem ? gdzie tu związek ?

    Nasunęło mi się pytanie, pewnie trochę OT, a mianowicie ile kosztuje mBank
    każdy przelew wysłany w świat???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 25. Data: 2002-02-13 21:27:21
    Temat: Re: =?ISO-8859-2?Q?Re=3A Dlaczego nie mo=BFna zmieni=E6 nadawcy prz?= =?ISO-8859-2?Q?elewu =5Bm bank=5D?=
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 08:59:48PM +0000, Budzik wrote:

    > Nasunęło mi się pytanie, pewnie trochę OT, a mianowicie ile kosztuje mBank
    > każdy przelew wysłany w świat???

    Tyle co kazdy inny bank. A dlaczego by mial kosztowac inaczej?

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-02-13 21:59:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Feb 2002 20:59:48 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Nasunęło mi się pytanie, pewnie trochę OT, a mianowicie ile kosztuje mBank
    >każdy przelew wysłany w świat???

    na pewno cos w przedziale 10-40 groszy (raczej 10) dla KIRu no i
    trudniejsze do okreslenia koszty wlasne.

  • 27. Data: 2002-02-14 15:41:23
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...waw.pl:

    > Tyle co kazdy inny bank. A dlaczego by mial kosztowac inaczej?

    hehehe, trzeba jeszcze wiedzieć ile kosztuje to w innych bankach, zresztą
    jak mawia F. Kiepski - "wiesz Halinka, te rzeczy to są drogie" :)))
    Odpowiedź uzyskałem już dzieki uprzejmości Wojtka Frabińskiego.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

  • 28. Data: 2002-04-05 16:57:07
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "leh" <l...@...pl> wrote in message
    > "Sark" <w...@p...onet.pl> skribis:

    > Krotki tytul - mniejsza popularnosc - mniej (darmowych) przelewow -
    > mniejsze oplaty za nie - mniejsze koszty

    W mBanku krótka długość tytułu przelewu,
    to już historia.
    Nie chcą mniejszych kosztów,
    bo wtedy też mniejsze depozyty.

    Popularności nie służy płatne (5zł) potwierdzenie.

    BAH

  • 29. Data: 2002-04-05 17:45:41
    Od: leh <l...@...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> skribis:

> [...]

    Krotki tytul - mniejsza popularnosc - mniej (darmowych) przelewow -
    mniejsze oplaty za nie - mniejsze koszty

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,