  • Date: Thu, 17 Oct 2002 09:25:28 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego Nordea może a mBank nie może ?!?!?

    Dnia 02-10-16 21:38, Użytkownik Sark napisał:
    > Witam,
    > Pytałem sie na tym jak i mbankowym forum dlaczego mBank (szczegółnie w
    > mBiznes koncie) umożliwia wydrukowanie tylko wieeeelce
    > asekuracyjnego "Potwierdzenia złożenia dyspozycji przelewu"

    A tak mi się zdarzyło, że wysłałem rano przelew do ZUS, wydrukowałem
    potwierdzenia, a przed południem zorientowałem się, że jeden przelew (z
    3) był na za dużą kwotę. Przelewy były w Historii/wykonane. Były też na
    liście do.wykonania/oczekujące ale bez mozliwości anulowania. Ten
    niewłaściwy udało anulować przez mLinię, dostałem zwrot na konto (słynne
    "storno"), puściłem drugi raz ten sam przelew ale na właściwą kwotę,
    wydrukowałem potwierdzenie i... mam dwa potwierdzenia tego samego
    przelewu na dwie różne kwoty.

    Chyba rzeczywiście takie potwierdzenia mają małą wartość jako dowód
    puszczenia przelewu.

    I jeszcze pytanie do znawców tematu: czy wszystkie przelewy do ZUS,
    niezależnie od godziny zlecenia łapią się tylko na tę ostatnią ZUSowską
    sesję?

    andy